  • 1. Data: 2009-04-14 14:47:37
    Temat: Poszukiwany "PLECACZEK"
    Od: Jack_Strong <c...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    Poszukuję plecaczka najlepiej z Warszawy :). Ja 29 lat, Warszawa, i
    oczywiście wierna turystyczna klacz, HD Electra :). W ciepłe dni dużo
    czasu spędzam w siodle gdzieś w Polsce. Miłoby mi było delektować się
    urokami krajobrazów i zabytków itp, w towarzystiwe miłego i
    sympatycznego "plecaczka".
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-04-14 15:57:50
    Temat: Re: Poszukiwany "PLECACZEK"
    Od: m...@g...com

    On Apr 14, 3:47 pm, Jack_Strong <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > czasu spędzam w siodle gdzieś w Polsce. Miłoby mi było delektować się
    > urokami krajobrazów i zabytków itp, w towarzystiwe miłego i

    Tylko na jeden sezon szukasz plecaczka czy moze cos bardziej
    wytrzymalego co i kilka lat da rade?

  • 3. Data: 2009-04-14 16:00:23
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    m...@g...com pisze:

    > Tylko na jeden sezon szukasz plecaczka czy moze cos bardziej
    > wytrzymalego co i kilka lat da rade?

    myslisz o kuferku? ;)
    nie napisał co plecaczek ma dac w zamian.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-04-14 17:09:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    polecam www.randka.pl

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-14 18:46:43
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 16:47, Jack_Strong <c...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie,
    > Poszukuję plecaczka najlepiej z Warszawy :). Ja 29 lat, Warszawa...

    Z tym, że chyba 95% czytaczy tej grupy to samczyki. Tak tylko
    napomykam pro forma, bo pewnie sprawdziłeś target przed napisaniem.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 6. Data: 2009-04-14 19:14:35
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Nikanor pisze:

    > Z tym, że chyba 95% czytaczy tej grupy to samczyki. Tak tylko
    > napomykam pro forma, bo pewnie sprawdziłeś target przed napisaniem.

    Ale moze ktorys ma siostre ktora marzy o zwiedzaniu zabytkow na
    ElectraGlide ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-14 19:44:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-14 21:14:35 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Ale moze ktorys ma siostre

    Albo teściową...

    > ktora marzy o zwiedzaniu zabytkow na ElectraGlide ?

    Sam bym się skusił, ale zajęty jestem.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 8. Data: 2009-04-14 20:33:06
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jack_Strong pisze:
    > Witam serdecznie,
    > Poszukuję plecaczka najlepiej z Warszawy :). Ja 29 lat, Warszawa, i
    > oczywiście wierna turystyczna klacz, HD Electra :)

    Wow, Johnir Strongu, jakże żałuję, iż nie jestem szmulą z
    pasiorem w żopie w różowym :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 9. Data: 2009-04-14 20:33:54
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

  • 10. Data: 2009-04-14 21:01:09
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Jack_Strong pisze:
> [...]
    > czasu spędzam w siodle gdzieś w Polsce. Miłoby mi było delektować się
    > urokami krajobrazów i zabytków itp, w towarzystiwe miłego i

    Ale tak jak widzę P. nie sprecyzował płci plecaczka - chociaż plecaczek
    to chyba on, a nie on ;-) grupowicze - szansa przed nami. ;P

    --
    Pozdrawiam, Paweł
    kontakt: icq# 32149351 (www.pawelnowacki.info)