  • Data: 2009-10-10 18:54:26
    Temat: Re: Poszukiwana profesjonalna przejściówka USB - LPT
    Od: Zbych <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > 1. Bez możliwości zmiany w programie pecetowym pies jest pogrzebany i
    > tyle.

    No to teraz spój parę postów wcześniej co napisałem na temat sensowności
    robienia emulatora LPT.

    > 4. W sofcie programatora usuwamy podstawowe operacje (wyślij bit,
    > odczytaj bit) i zamieniamy funkcje wyższego poziomu (wyślij blok bajtów,
    > odczytaj blok bajtów)

    A ty znowu mieszasz dwa systemy walutowe. Wątek tyczy emulatora LPT.
    Tutaj nic więcej jak przechwytywanie instrukcji IN i OUT nie wchodzi w
    grę. A to, że jak masz dostęp do kodu źródłowego to możesz go
    przeorganizować, to już "oczywista oczywistość" i nie ma sensu się nad
    tym rozwodzić.