  • Data: 2009-10-12 06:14:00
    Temat: Re: Poszukiwana profesjonalna przejściówka USB - LPT
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > Wątek oryginalnie dotyczył emulatora LPT, ale - jak widać w pierwszym z
    > powyższych cytatów - ktoś (nie chce mi się już szukać w historii wątku
    > kto dokładnie) ograniczył zagadnienie tylko do interfejsów szeregowych
    > SPI i JTAG.

    Spójrz na nazwę grupy, a potem przypomnij sobie w jakim kontekście na
    grupie podają pytania o "konwerter USB->LPT":

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/br
    owse_thread/thread/d8bf91cfd9d648e/e1f41b238368bf0b?
    hl=pl&q=konwerter+usb+lpt+group:pl.misc.elektronika

    > A tu mamy świetne rozwiązanie typu sprzętowy
    > [de]serializator FT2232 / FT4232H.

    Który się do emulacji LPT nie nadaje, ale co szkodzi o nim wspomnieć.

    > Zgadza się. Obawiam się jednak, że tak rozwiązany "emulator" będzie
    > bardzo wolno pracował,

    No i znowu powinienem cię odesłać kilka postów wcześniej.