  • 11. Data: 2012-03-17 11:49:35
    Temat: Re: Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jk1t4o$3cg$1@atena.e-wro.net...

    > Część telewizorów / monitorów HDMI pozwala, przy źródle video HDMI, wybrać
    > czy dźwięk ma iść też z HDMI czy z innego źródła (jack, chinch).

    Zresztą nawet jakby nie pozwalała, to wystarczyłoby przy drugim telewizorze
    HDMI postawić dodatkową parę głośniczków.

  • 12. Data: 2012-03-17 12:20:18
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 16 Mar, 22:41, BartekK <s...@d...org> wrote:
    > W dniu 2012-03-16 11:34, VSS pisze:> Witam !

    > Jeśli chodzi o obraz - to 2x HDMI uzyskasz również przez użycie
    > przejściówki DVI>HDMI, którą dostajesz w komplecie z większością kart.
    > Więc uzyskanie fizycznie 2x hdmi to chwila, i na dowolnej karcie która
    > ma 2x DVI, lub DVI + HDMI to nie problem
    > A co do audio-po-hdmi - to nawet gdy jest 2x hdmi, i tak dzwięk ci na 2
    > telewizory nie pójdzie. A przynajmniej mi się nigdy czegoś takiego nie
    > udało zrobić, audio jest kodowane i wrzucane do pierwszego złącza i
    > nigdzie więcej.

    ok, przy dźwięku jakoś mocno się nie upieram, chodzi o to, że mam dwa
    tv 32" i chce je podłączyć aby oba stały na biurku.
    dlatego potrzeba mi hdmi bo tv mają tylko wejścia hdmi, nie mają DVI i
    vga. jak z dvi na karcie zrobię hdmi to ok.

  • 13. Data: 2012-03-17 12:27:07
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 17 Mar, 12:37, "maX" <a...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "VSS" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:3e997b83-2110-4737-9379-0922a523cdc9@
    9g2000vbq.googlegroups.com...

    > A do czego ci więcej pamięci w zastosowaniach "odtwarzane filmy. żadnych
    > gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD"?

    "dla spokojności", nic się nie stanie jak tej pamięci będzie więcej
    niż mniej. jak wpadnę na genialny pomysł zagrania w jakieś gry to nie
    będe musiał ustawiać wszystkiego na LOW.

    > To kup dwie karty z jednym HDMI (tą drugą na PCI-Ex x1, jeśli nie masz na
    > płycie dwóch długich gniazd PCI-Ex). Ewentualnie było kupić płytę główną z
    > integrą, która juz miałaby HDMI.

    wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
    będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
    problem. ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi i
    więcej niz 512M ramu.

    VSS

  • 14. Data: 2012-03-17 12:31:28
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 17 Mar 2012 05:20:18 -0700 (PDT), VSS napisał(a):

> [...]
    > dlatego potrzeba mi hdmi bo tv mają tylko wejścia hdmi, nie mają DVI i
    > vga. jak z dvi na karcie zrobię hdmi to ok.

    Ale najpierw się upewnij czy dvi może pracować równocześnie z hdmi. Zdarza
    się, że karty mające nawet 3 wyjścia - dvi, hdmi i vga mogą obsłużyć
    równocześnie tylko jedno wyjście cyfrowe + vga.

  • 15. Data: 2012-03-17 15:06:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup
    g2000vbx.googlegroups.com...
    > wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
    > będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
    > problem

    No popatrz - w laptopie mam 2 karty graficzne i nic się nie gryzie.
    W stacjonarnym mam podpięty tv po HDMI i monitor pod DVI (można użyć
    przejściówki DVI->HDMI).

  • 16. Data: 2012-03-17 16:39:32
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

> [...]
    > allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    > są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.

    W sumie, jeśli TV mają HDMI, to możesz spokojnie szukać kart mających
    2xDP/mDP
    A w tym budżecie to nawet jakąś Quadro znajdziesz.

  • 17. Data: 2012-03-17 20:57:44
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 17 Mar, 16:06, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > No popatrz - w laptopie mam 2 karty graficzne i nic się nie gryzie.
    > W stacjonarnym mam podpięty tv po HDMI i monitor pod DVI (można użyć
    > przejściówki DVI->HDMI).

    to, że Ty masz nic nie znaczy. to JA nie chcę aby sie żarło.

    VSS

  • 18. Data: 2012-03-18 06:30:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup
    4g2000vbe.googlegroups.com...
    > to, że Ty masz nic nie znaczy. to JA nie chcę aby sie żarło.

    Tobie będzie się zawsze "żarło" bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika
    grup dyskusyjnych. Ale co wymagać od poznaniaka...

  • 19. Data: 2012-03-18 13:16:20
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 18 Mar, 07:30, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "VSS"  napisał w wiadomości grup
    4g2000vbe.googlegroups.com...

    > Tobie będzie się zawsze "żarło" bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika
    > grup dyskusyjnych. Ale co wymagać od poznaniaka...

    przecież ja piszę z googla po www to jak wyobrażasz sobie konfigurację
    czytnika ??
    niestety tym razem nie błysnęłeś.

    VSS

  • 20. Data: 2012-03-19 10:07:49
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    > są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.
    Z złącza DVI robisz HDMI przejściówką za 3zł (często dodawaną do karty
    gratis). Możesz też zastosować gotowe kable DVI>HDMI, jeśli kable i tak
    masz kupić.
    Więc dużo łatwiej będzie ci szukać karty która ma np 2x DVI (i wtedy
    masz 100% pewność, że będzie działać przy równoczesnym podłączeniu 2
    monitorów/tv do dwóch wyjść dvi)

    Co do grania i ilości ramu - jak nie grasz, to każda karta będzie tak
    samo dobra, byle chłodzenie miała ciche. I ilość ramu tu nic
    praktycznie nie zmienia. Jeśli kupisz kartę bardziej wypasioną - to przy
    kartach za 400zł też ilość ramu nic nie zmienia, nadal mają na tyle
    słabe GPU, że czy to będzie 0.5, 1GB, czy 2GB - chodzić będzie podobnie.
    Ważniejsze tutaj jest czy to będzie ram gDDR2,3 czy 5 - im wyższy
    numerek tym szybszy, i to się na wydajność przekłada.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173