  • 21. Data: 2012-03-19 20:19:26
    Temat: Re: Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
    Od: VSS <a...@g...com>

> [...]
    > masz 100% pewność, że będzie działać przy równoczesnym podłączeniu 2
    > monitorów/tv do dwóch wyjść dvi)
    >
    > Co do grania i ilości ramu - jak nie grasz, to każda karta będzie tak
    > samo dobra, byle chłodzenie miała ciche. I ilość  ramu tu nic
    > praktycznie nie zmienia. Jeśli kupisz kartę bardziej wypasioną - to przy
    > kartach za 400zł też ilość ramu nic nie zmienia, nadal mają na tyle
    > słabe GPU, że czy to będzie 0.5, 1GB, czy 2GB - chodzić będzie podobnie.
    > Ważniejsze tutaj jest czy to będzie ram gDDR2,3 czy 5 - im wyższy
    > numerek tym szybszy, i to się na wydajność przekłada.

    Dziękuję, to jest konkretna informacja

    VSS

  • 22. Data: 2012-03-19 23:35:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Mar 2012, VSS wrote:

    > wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
    > będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
    > problem.

    Nie stwierdzono.
    Dosc dawno temu pytałem o doswiadczenia z zestawianiem ATI+NVIDIA,
    nikt się nie przyznawał, niniejszym zapodaję: słaba ATI (2400)
    i GF GTX 460 SE, działaja równolegle (czasami wyjmuję to jedna
    to druga) bez zgrzytów, jedynie oprogramowanie ATI "cos tam center"
    (nie driver) się wydziera po wlogowaniu jak akurat ATI jest wyjęta.
    FYI: wczesniej testowałem zestaw z GF6600 (PCIE) wsparta MX 400
    na zwykłym PCI, też się dało.

    > ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi
    > i więcej niz 512M ramu.

    "za kilka stów" problem rozwiażesz, do tego wcale nie namawiam
    do kupowania dwu kart, wskazuję jedynie że argument że "będa
    problemy" wypada skreslić.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2012-03-20 09:09:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    BartekK nabazgrał(a):

> [...]
    > czy to będzie ram gDDR2,3 czy 5 - im wyższy numerek tym szybszy, i to się

    A to jedyną wykładnią przy stosowaniu wysokich modeli kart są gry ??

  • 24. Data: 2012-03-21 06:59:03
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-20 10:09, Chris wrote:
    [.....]
    > A to jedyną wykładnią przy stosowaniu wysokich modeli kart są gry ??

    No chyba tak ponieważ gdy spojrzysz na opakowanie takiej karty
    graficznej to najprawdopodobniej zobaczysz tam jakieś bajkowe postacie a
    nie screenshoty z Altium Designera, Visual Studio czy też
    najzwyklejszego Excela. :-D

  • 25. Data: 2012-03-21 07:25:05
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > graficznej to najprawdopodobniej zobaczysz tam jakieś bajkowe postacie a
    > nie screenshoty z Altium Designera, Visual Studio czy też

    Ja tam nic u siebie nie widzę żadnych bajkowych postaci :)

    http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=136
    855

  • 26. Data: 2012-03-21 07:29:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > graficznej to najprawdopodobniej zobaczysz tam jakieś bajkowe postacie a
    > nie screenshoty z Altium Designera, Visual Studio czy też

    U mnie nic takiego nie ma jak jakieś dziewne stworki, od ładne stonowane
    pudełeczko

    http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=015-P3-
    1580-AR