  • Data: 2012-03-17 12:27:07
    Temat: Re: Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
    Od: VSS <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 12:37, "maX" <a...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "VSS" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:3e997b83-2110-4737-9379-0922a523cdc9@
    9g2000vbq.googlegroups.com...

    > A do czego ci więcej pamięci w zastosowaniach "odtwarzane filmy. żadnych
    > gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD"?

    "dla spokojności", nic się nie stanie jak tej pamięci będzie więcej
    niż mniej. jak wpadnę na genialny pomysł zagrania w jakieś gry to nie
    będe musiał ustawiać wszystkiego na LOW.

    > To kup dwie karty z jednym HDMI (tą drugą na PCI-Ex x1, jeśli nie masz na
    > płycie dwóch długich gniazd PCI-Ex). Ewentualnie było kupić płytę główną z
    > integrą, która juz miałaby HDMI.

    wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
    będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
    problem. ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi i
    więcej niz 512M ramu.

    VSS