  • Data: 2012-03-19 23:35:58
    Temat: Re: Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Mar 2012, VSS wrote:

    > wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
    > będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
    > problem.

    Nie stwierdzono.
    Dosc dawno temu pytałem o doswiadczenia z zestawianiem ATI+NVIDIA,
    nikt się nie przyznawał, niniejszym zapodaję: słaba ATI (2400)
    i GF GTX 460 SE, działaja równolegle (czasami wyjmuję to jedna
    to druga) bez zgrzytów, jedynie oprogramowanie ATI "cos tam center"
    (nie driver) się wydziera po wlogowaniu jak akurat ATI jest wyjęta.
    FYI: wczesniej testowałem zestaw z GF6600 (PCIE) wsparta MX 400
    na zwykłym PCI, też się dało.

    > ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi
    > i więcej niz 512M ramu.

    "za kilka stów" problem rozwiażesz, do tego wcale nie namawiam
    do kupowania dwu kart, wskazuję jedynie że argument że "będa
    problemy" wypada skreslić.

    pzdr, Gotfryd