  • Data: 2013-11-21 20:24:23
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1m41y9ke56ugv$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.in
    fo...
    > Mam od kwietnia tego roku, u mnie jest podłączona po LAN. Przyjechała,
    > powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
    > drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach
    > sprawdza się rewelacyjnie.

    A powiedz mi czy jak masz ustawiony dupleks i wydrukujesz jedną stronę to
    drukarka mimo to wciągnie papier z powrotem czy nie? ;-)

    Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek
    teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-)
    O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo
    szybszy, sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie
    Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera
    blokuje wydruk. :-)
    Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera
    bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-)
    Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł,
    zamienniki oczywiście.