  • Data: 2013-11-21 22:08:57
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
    > wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał
    > problem z jego funkcjonowaniem.

    To co zwykle - że grzebanie w śmietniku rzadko kiedy

    > Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie
    > on niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

    Przyjmuję do wiadomości, że dokonując zakupu w pijanem widzie mogę zapomnieć
    poprosić o rozpakowanie sprzętu i włączenie go celem sprawdzenia *przed*
    pójsciem do kasy. Natomiast nie jestem w stanie sobie wyobrazić takiego
    stanu upojenia, w którym przekazałbym komuś z góry pieniądze za towar:
    a) którego nie widziałem
    b) którego nie macałem
    c) o którym nie wiem, czy ów ktoś go faktycznie ma, czy dopiero "ma mieć" w
    bliżej nieokreślonej przyszłości
    d) który - nawet go mając - wyśle go kiedykolwiek do mnie
    Mojej opinii o idiotycznym sposobie płatności, rodem z gospodarki niedoboru,
    jaki utarł się na (za przeproszeniem) Allegro nie będę tu powtarzał, jest w
    archiwum a.p.a.
    A wracając do adrema, używany laser to można kupić z serii "pancernych" HP
    np. 2200 czy 4xxxx po liftingu, a nie jakiegoś poleasingowego Lexmarka po
    bliżej nieokreślonych przejściach (czytaj: zajechanego u leasingobiorcy).

    JoteR