eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postp w bateriach.
  • X-Received: by 2002:a25:81d0:: with SMTP id n16mr13589711ybm.247.1596298953514; Sat,
    01 Aug 2020 09:22:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:81d0:: with SMTP id n16mr13589711ybm.247.1596298953514; Sat,
    01 Aug 2020 09:22:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.
    160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google
    -groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 1 Aug 2020 09:22:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ebnjrtgxq86q$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f253ea1$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <ebnjrtgxq86q$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Sat, 01 Aug 2020 16:22:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682129
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, August 1, 2020 at 2:31:48 PM UTC+2, Myjk wrote:
    > Sat, 1 Aug 2020 03:19:47 -0700 (PDT), WS
    >
    > > Jest jeszcze gorzej...
    > > Tak z grubsza to pojawily sie unijne limity emisji CO2 liczone srednio dla
    kazdego producenta, wiec jesli chce sprzedawac normalne samochody, czyli
    benzyna/diesel "200KM" ;) to musi znalezc sporo frajerow ;) ktorzy kupia cos o
    znacznie nizszej emisji dla zrekompensowania, czyli malutkie miejskie wozidla,
    hybrydy, a najlepiej elektryki...
    > >
    > > https://antyweb.pl/normy-emisji-spalin-rozkladaja-eu
    ropejska-motoryzacje/
    > >
    > > Normalni producenci (spoza UE) powoli olewaja nasz rynek, bo to wiekszego sensu
    nie ma...
    >
    > Aha, czyli jak UE chce dbać o ludzi żeby nie wydawali kupy kasy na leki,
    > żyli dłużej i się nie męczyli przy chorobach, a niektóre koncerny co mają
    > ludzi w dupie spieprzają, to są niby bardziej normalne? Dziwne pojcie
    > normalności.


    UE raczej o ludzi nie dba ;), te przepisy maja na celu glownie promowanie/lansowanie
    przemyslu samochodowego najwiekszych producentow w Europie, czyli Niemiec i Francji
    (+ ich fabryki w dawnych demoludach). My z tego za wiele miec nie bedziemy :(
    Co jakis czas pojawiaja sie wyniki badan, typu "stare diesle wcale tak nie smrodza",
    np. zmniejszono dopuszczalna ilosc emisji sadzy => spowodowalo to podniesienie temp.
    spalania ON => zwiekszyla sie ilosc tlenkow azotu... UE jak kazdy ustroj
    socjalistczny "dzielnie walczy" z problemami, ktore sama wygenerowala, a towarzyszacy
    temu konsumpcjonizm nie ma nic wspolnego z ekologia, a wrecz przeciwnie :(


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: