  • 21. Data: 2009-02-03 14:20:07
    Temat: [powrót do TG] Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Watson pisze:
    > Jak juz kupiles sobie japonskiego czopera z frendzlami
    > To jedz na doroczną "pielgrzymke" do Katynia.
    > Ona jest pelna gości myślących jak Ty.
    > Znajdziesz wspolny jezyk - po co sie tu bedziesz meczył?

    O! To ciekawe! Mógłbyś rozwinąć? Jakieś doświadczenia? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-02-03 14:21:51
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message

    > O! To ciekawe! Mógłbyś rozwinąć? Jakieś doświadczenia? ;-)

    Nie pamietasz odezwy do "mlodego kolegi Watsona"? Wyguglac Ci, leniuszku? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 23. Data: 2009-02-03 19:44:29
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Nie pamietasz odezwy do "mlodego kolegi Watsona"? Wyguglac Ci,
    > leniuszku? ;)

    Gdybyś był taki uprzejmy, to serdecznie proszę... ;-)

    rebus:

    /\ --- thx --
    / \ |
    / \ V

    pozdr
    pj
    gsx1300r

  • 24. Data: 2009-02-04 07:08:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message

    > Gdybyś był taki uprzejmy, to serdecznie proszę... ;-)

    Proszsz:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    319a7210b82f11f4?
    Kurna, to juz prawie 7 lat.

    Z rebusem jeszcze walcze ;)

  • 25. Data: 2009-02-04 07:57:58
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

    > http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    319a7210b82f11f4?
    > Kurna, to juz prawie 7 lat.
    >
    > Z rebusem jeszcze walcze ;)

    podpowiem: thx, mountain, from :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2009-02-04 08:01:13
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gmbhq3$ceh$1@inews.gazeta.pl...

    319a7210b82f11f4?

    > podpowiem: thx, mountain, from :)

    Boszsz, Arni, masz mnie za takiego tlumoka? Kolega ;) Zartowalem liczac ze
    PidzeJ jeszcze cos wymodzi.

  • 27. Data: 2009-02-04 08:13:31
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

    > Boszsz, Arni, masz mnie za takiego tlumoka?

    askądżeznowu :) Mogłes miec problem ze zrozumieniem co artysta chciał
    narysowac :)

    > Kolega ;) Zartowalem liczac
    > ze PidzeJ jeszcze cos wymodzi.

    kazdy moze miec gorszy dzien :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2009-02-04 08:25:33
    Temat: Re: Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: jarek_bolo <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl>

    Watson pisze:
> [...]
    > To jedz na doroczną "pielgrzymke" do Katynia.
    >
    > Ona jest pelna gości myślących jak Ty.
    > Znajdziesz wspolny jezyk - po co sie tu bedziesz meczył?

    Przeca ja się nie męczę. Parę faktów rzuciłem aby co ciekawszych i bez
    stadnej mentalności doinformować. Mały OT, a nawet nie do końca, a takie
    oburzenie zapanowało.

    VWegrzyn wysmarował kawał dobrego tekstu, parę lat minęło, parę rzeczy
    się wydarzyło, a Ty dalej nic nie rozumiesz.

    Chyba z tego Pokolenia 89' jesteś...

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    www.niezalezna.pl

  • 29. Data: 2009-02-04 08:38:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    jarek_bolo pisze:

> [...]

    > VWegrzyn wysmarował kawał dobrego tekstu, parę lat minęło, parę rzeczy
    > się wydarzyło, a Ty dalej nic nie rozumiesz.

    A Ty nie potrafisz zrozumiec jednej prostej rzeczy: Nie Ta Grupa, i
    dalej uparcie ciągniesz swe wypociny.

    Watson: daj spokój i nie odpisuj, dobra?
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2009-02-04 10:47:39
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Proszsz:
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    319a7210b82f11f4?
    > Kurna, to juz prawie 7 lat.

    O widzisz! Dziękuję za przypomnienie! :-) Takie wątki, które zapadły w
    preclo-historię budzą zawsze miłą nostalgię. Zobacz kto i jak tam pisał.
    Niektórzy jeszcze tu są, inni zniknęli...

    > Z rebusem jeszcze walcze ;)

    Niepotrzebnie. ;-)

    --

    pozdr