  • 11. Data: 2009-01-30 11:37:58
    Temat: Re: Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: Arni <a...@n...spam>

    jarek_bolo pisze:
    > Spieszę z wiadomością dla Hinka i BartkaGSXF oraz innych, że PO
    > zapowiedziało kolejną liberalną decyzję, a mianowicie podwyżkę składki
    > zdrowotnej do poziomu 10% od 2010 roku !!
    > http://biznes.onet.pl/0,1907040,wiadomosci.html

    Bolek, tu nie jest sklep warzywniczy, gdzie ty tu chodzisz za nami?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-01-30 11:46:12
    Od: jarek_bolo <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl>

    Kefir pisze:
    > [...]
    >
    > Odbiegnij sobie stad czym predzej z politykierstwem i propaganda, jelopie.

    Propagandą :))

    Mój pierwszy post jak najbardziej był na temat, a temat jest o postępach
    w liberalizmie.

    Dziwnym trafem jakieś dygresje, nawiązania, negatywnie opinie w stosunku
    do niepoprawnych politycznie partii, organizacji, poglądów są tutaj
    przyjmowane bez takiej dużej dezaprobaty, a nawet pośmiejemy się
    wspólnie, hahaha, hihihi, ale to samo w stosunku do poprawnych
    politycznie ugrupowań, postaci jest oblewane stekiem bluzgów i epitetów.

    Znam powód takiej "tolerancji", ale nie napiszę go by nie kopać już i
    tak nadszarpniętego ego poprawnie politycznego (lecz zupełnie
    nieświadomego i bez wiedzy) motocyklowego elektoratu.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    www.niezalezna.pl

  • 13. Data: 2009-01-30 11:49:09
    Od: Arni <a...@n...spam>

    jarek_bolo pisze:

    > Propagandą :))
    >
    > Mój pierwszy post jak najbardziej był na temat, a temat jest o postępach
    > w liberalizmie.

    i nadal ni chuja nie jest w tematyce grupy. Płyń....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-01-30 14:31:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >i nadal ni chuja nie jest w tematyce grupy. Płyń....

    No jak nie jak tak. nastepne skojarzenie tego chorego umyslu bedzie
    takie, ze wszystkiemu winni sa (tu wpisac dowolna nacje lub rase) i
    (moto)cyklisci...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2009-01-30 16:32:22
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > No jak nie jak tak. nastepne skojarzenie tego chorego umyslu bedzie
    > takie, ze wszystkiemu winni sa (tu wpisac dowolna nacje lub rase) i
    > (moto)cyklisci...

    Hehe, znam ten tekst, skutecznie działa już od dłuższego czasu, a
    rozdmuchany został już ładnych parę lat temu.

    Cyklon B, i iperyt wynalazł i nadzorował użycie żydowski uczony Franz
    Haber, komunizm Marx i Engels, głównym mordercą u Stalina był Beria, u
    Bieruta - Światło, kadry tworzonego w PRLu tuż po wojnie UB składały się
    w większości z Polaków? żydowskiego pochodzenia.

    Mam jeszcze ciekawy artykuł dziennikarza żydowskiego, który jako jeden z
    niewielu uderzył się w pierś opisując, wiele złych rzeczy jakie ten
    naród ma na swoim koncie. Oczywiście zrobił się problem, bo nie można
    było w stosunku do żyda krzyczeć, że antysemita :) Jak ktoś ciekawy to
    pisać wyślę chętnie, ale puki co tutaj nie będę zaśmiecać wątku o
    liberalizmie.

    To są fakty i żadne dezawuujące teksty tego nie zmienią Jacocie, ale nie
    schodźmy z tematu liberalizacji grzecznie proszę.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo
    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!

  • 16. Data: 2009-01-30 16:34:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    jarek_bolo pisze:

    > To są fakty i żadne dezawuujące teksty tego nie zmienią Jacocie, ale nie
    > schodźmy z tematu liberalizacji grzecznie proszę.

    wez wreszcie spierdalaj. Cały ten watek to jeden wielki smiec wiec
    grzecznie prosze.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-01-30 22:15:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    jarek_bolo pisze:

    > To są fakty i żadne dezawuujące teksty tego nie zmienią Jacocie, ale nie
    > schodźmy z tematu liberalizacji grzecznie proszę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek Bolo

    Ty sie Bolo pierdolnij w czolo. I spierdalaj. Popraw sobie tylko
    swastyke na rekawie bo Ci sie od klepania w klawiature obsunela.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-01-31 18:46:43
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

    te !! bolo napisał(a) w stopce :

    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!
    http://www.niezalezna.pl
    http://www.nczas.com

    nie pojebalo cisie troszkie ?
    ta suka to twoja matka-ojczyzna ?

    Glon z dobrym materialem na flejma :-)

  • 19. Data: 2009-01-31 19:03:46
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html
    > Ktos tu pisal, ze jak cce jezdzic enduro, to na swoim, hehe...
    > Wniosek jest prosty - zdejmuje tablice i caly las jest moj.

    to zamordzie niestety jest zarazliwe, tylko nie wiem w ktora strone :-).
    W Arizonie gdzie mam przyjemnosc mieszkac teraz lokalne wladze zamykaja
    sporo publicznych terenow off-roadowych i w planach jest zamknac wszystko.

    a kolegami ktorzy kaza spierdalac sie nie przejmuj. to taki syndrom
    PO-Wyborczy. najwyrazniej sa wyraznie zflustrowani jak to wodz Milosci
    nabil ich w banie. co do tego to chyba nie ma watpliwosci !!!

  • 20. Data: 2009-02-03 13:59:26
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    jarek_bolo wrote:

    Jak juz kupiles sobie japonskiego czopera z frendzlami
    To jedz na doroczną "pielgrzymke" do Katynia.

    Ona jest pelna gości myślących jak Ty.
    Znajdziesz wspolny jezyk - po co sie tu bedziesz meczył?

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A