eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPostęp techniczny w podeszłym wieku › Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Mon, 27 Mar 2017 22:40:17 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <obbtbg$g47$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <oapmeo$omt$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oapt1j$uq0$1@node2.news.atman.pl>
    <58d6cc84$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ob90d1$e55$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ob9tto$be1$1@node2.news.atman.pl> <obb0oo$niv$1@news.chmurka.net>
    <obb1o7$o1m$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1490647216 16519 83.15.205.22 (27 Mar 2017 20:40:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Mar 2017 20:40:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:715724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-27 o 16:11, Marek pisze:
    > On Mon, 27 Mar 2017 14:49:12 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    >> Nawet nieco zaniżone napięcie akumulatora, że światła drogowe zamiast
    >> świecić na 120 metrów, świeciły na 75 ;) -
    > i
    >> komputer już nie pozwalał włączyć rozrusznika.
    >
    > Ale czy chociasz wyświetlał komunikat "rozładowany/słaby akumulator,
    > napraw to" czy nie odpali "bo nie" bo tajemnica przyczyny.
    >
    > Ta powszechna "tajemnica przyczyny" to jedna z najbardziej wqrwiajaca
    > rzecz. Skoro Unia chce uwolnić handel częściami i serwis to też, powinna
    > nakazać swobodny dostęp do komunikatorów usterek (z konsoli, bez
    > komputera).
    >

    W przypadku zbyt niskiego napięcia - nic. Kontrolki świecą, wszystko
    niby działa, szyby chodzą tam i z powrotem. Ale rozrusznik milczy.
    Jedyna rzecz dziwna - ale dla osoby obytej z autami - to to, iż nie
    słychać bendixa.

    Inne "awarie" też po cichu. Tylna szyba - bodajże cztery piski z
    piszczyka tego, co piszczy o włączonych światłach.
    Natomiast "awarie" związane przejściem silnika w tryb awaryjny - żółta
    kontrolka.

    Jak to auto było nowością, to nawet nie było gdzie podjechać - serwisy
    odmawiały nawet obejrzenia. Nawet serwisy BMW - bo to był niby tylko
    Land Rover, ale wykonany przez BMW.

    Natomiast muszę napisać: jedna z niezaprzeczalnych i z mojego punktu
    widzenia niezwykle ważnych zalet - potrafił prawie wszędzie wjechać i
    _wyjechac_ - dużo dalej, niż inne SUV-y. A tak naprawdę to nawet sporo
    dalej, niż osoby w Toyotach LC 120 czy nawet LC90, ale nie umiejące
    sobie radzić w terenie. Freelanderowi wystarczyło trochę tylko
    przyczepności pod jednym dowolnym kołem, i potrafił tym jednym kolem się
    wyciągnąć.
    Wstępnie też wiskozę miał spiętą na ponad 25% - zazwyczaj inne auta
    miewają max 5% - i to było czuć (in plus) na trawie czy piasku.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: