  • Data: 2017-03-28 23:06:02
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Zlinkujemy się, jak mi operator nie wyłączy łącza, to 20 Mbps ode mnie
    > pójdzie.

    Czemu miałby wyłączyć?

    > Tylko coś lepszego od Hamstera,

    Hamster w założeniach nie jest serwerem news, przeznaczonym do linkowania
    się z innymi serwerami. On rozmawia z serwerami tylko po protokole nnrp
    (network news reader protocol), udając czytnik i oferując podłączonym do
    niego czytnikom tylko protokół nnrp. Serwery rozmawiają po nntp (w mode
    stream) i tak naprawdę serwery tranzytowe wcale nie muszą wspierać nnrp.
    Tam latają głównie polecenia IHAVE i TAKETHIS a nie te przeznaczone dla
    czytników w mode reader (GROUP, ARTICLE, HEAD, POST itd.).

    > bo program wypieprza się przy 2 GB osiagniętego archiwum i to jeszcze
    > brnie dalej, mimo błędu. T-mail już lepiej, ale tylko jeden serwer, za
    > to można więcej, jedynie kawałek pliku może mieć max 4GB, ale za to, jak
    > osiągnie, natychmiast wywala się, wystarczy uruchomić znów i jedzie
    > dalej, do kolejnego 4GB kawałka, aż ściągnie całą bazę. Jednak zamula
    > się bardzo przy dużej bazie...

    Ja ze względu na kompatybilność chciałbym linkować się tylko z innymi
    INN-ami. Diablo podobno też bez problemu integruje się z INN, ale nigdy go
    nie używałem.

    Inna sprawa, że chmurka jako nie-hub i tak nie przekazuję postów między
    serwerami Usenetu, a jedynie biorę od nich i wysyłam im te, które wyślą
    moi userzy, więc taki link niewiele by Ci dał. Jeśli chcesz się wpiąć do
    Usenetu, to musisz porozmawiać z którymś z adminów serwerów tranzytowych.
    Taka jest przyjęta struktura sieci.

    Oczywiście w ramach prywatnych hierarchii (czyli spoza pl.*, alt.* i
    innych Usenetowych) można robić dowolne linki.

    Zasoby mam, to nie problem :)

    --
    http://www.chmurka.net/