  • Data: 2017-03-29 07:32:39
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rogóż wrote:

    > To że przychodzi i że z najnowszym to OK. Ja pewnie tez bym od tego
    > zaczął. Może nawet rozwiąże problem.
    > Problem w tym że wiedza fachowca sprowadza się do wymiany firmware lub
    > płyty głównej. Dalej nie wnika bo
    > - nie wie co jest na płycie i "jak to działa"
    > - producent tego nie przewidział w instrukcjach serwisowych
    > - producent nie sprzedaje pojedynczych elementów do naprawy swoich płyt

    Serwisant ma skutecznie i, jeśli to możliwe, szybko usunąć usterkę, bo
    im krócej nad problemem siedzi, tym mniejsze koszty generuje, tj.
    naprawi więcej urządzeń w tym samym czasie. Wiedza na temat szczegółów
    ich działania nie jest niezbędna, choć też nie przeszkadza -- po prostu
    człowiek będzie zatrudniony poniżej swoich kwalifikacji. On ma jedynie
    wiedzieć, że jeśli wystąpi objaw X, to trzeba wymienić moduł Y i jak to
    zrobić, by nie połamać przy wymianie obudowy. Zadaniem projektanta jest
    zbudowanie tego urządzenia tak, by powyższy schemat działał.

    Pozdrawiam, Piotr

    ---
    Avast.