    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Tue, 21 Mar 2017 12:51:14 +0100

    Pan Marek napisał:

    > No ale to, że to jest tak proste jest ciągle poza świadomością
    > typowego windziarza, który wychowany na prymitywnym systemie
    > będzie myślał jakie to jest rocket science.

    Zawsze mnie zastanawiało jakimi dziwnymi ścieżkami błądzą ludzkie
    myśli. Pokazać takiem coś w rodzaju powyższej linijki -- będzie
    kpił, że co za pokopany system, skoro trzeba takie rzeczy trzeba
    pisać. On by tylko chciał klikać, bo klikanie jest fajne. Ale
    klikać też nie umie, co się okazuje przy najbliższej okazji, gdy
    trzeba zrobić coś odrobinę nietypowego. I weź takiemu tłumacz,
    pisz mu długie maile z załączonymi screenami, wyjaśniaj po kolei
    w jakie ikonki ma trafiać i gdzi eich sukać. Potem i tak się
    okazuje, że nic z tego, bo bamiast w ikonkę z żółtą kaczuszką,
    dziabnął kursorem w białego misiaczka. Ale linijka? Skopiować?
    Wkleić? Enter wcisnąć? Nie, no przecież niemożliwe, żeby to było
    konieczne, przecież wszystko da się wyklikać...

    --
    Jarek