  • Data: 2017-03-20 17:01:11
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-20 o 04:47, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I niechaj zgadnę... Oczywiście, o sygnalizacji w takim przypadku, że coś
    > jest nie-halo, producent nie pomyślał?

    Ja miałem chyba jeszcze fajniej. Wjeżdżam do garażu i hamując widzę w
    odbiciu samochodu przede mną, że jak hamuję to zapala mi się pozycyjne z
    lewej strony (z przodu!).
    Komputer 'zauważył' zwarcie włókien w żarówce dwuwłóknowej i w związku z
    tym wyłączył pozycyjne, aby stop się cały czas nie świecił. Oczywiście
    nie pomyślał o poinformowaniu mnie o tym, za to pomyślał o skasowaniu za
    odblokowanie flagi błędu w komputerze aby znów miał pozycyjne bo, że już
    jest dobrze jakoś nie umiał zauważyć.
    P.G.