  • Data: 2017-03-20 23:52:50
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnocvfad.otv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jazda z jednym tylko światłem jest wbrew przepisom, więc sposób działania
    > francuskiego wynalazku jest bez znaczenia. Nie jestem entuzjastą
    > kurczowego
    > trzymania się wszystkich przepisów, ale może francuski pomysł jest jakimś
    > rozwiązaniem, bo już inaczej się nie da. Na polskich drogach widzę każdego

    Jarku, tylko, że jak ci to pierdnie gdzieś na szosie, w nocy, na szybkości,
    a tu nagle buch, nie masz W OGÓLE świateł... I co teraz? Liczyć, ze
    rowu/drzewa/zakrętu nie będzie? Załóżmy, ze nie chcę jechać wbrew przepisom,
    ale do licha, chcę się jakoś bezpiecznie zatrzymać i widzieć, gdzie to
    robię, a nie na ślepo, bo mi jebany komputer wyłączył drugą lampkę.

    > dnia tyle "cyklopów", że nie da się tego wytłumaczyć statystyczną
    > kategorią
    > "właśnie mi się przepaliło, jadę do najbliższej stacji benzynowej żeby
    > wymienić".

    Ano, niestety. Najgorsze, że w takich sytuacjach dostanie się głównie tym,
    którym naprawdę się właśnie przepaliło i naprawdę jechali na stację po nowe
    żarówki... A to nie jedyne tak powszechne grzeszki.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.