  • Data: 2009-06-28 12:02:26
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > I znów przytaczas jakieś bzdurne rankingi, które o niczym nie świadczą.
    > Dla mnie wystarczy informacja wśród znajomych, którzy użwyają Symbianów,
    > WM, Ipho, Androidów.

    No i .... a panie w wiezieniu jest 80% zlodziei znaczy 4 na 5 polakow
    kradnie ?

    > Taka jest dokładnie kolejność jak podałem wyżej w ilości używanych
    > smartfonów wśród moich znajomych.
    > Tak więc Twoje rankingi to sobie możesz wsadzić. Dla mnie bardziej
    > wiarygodnym jest rzeczywistość.

    Panie moj proboszcz ma 80% znajomych ksiezy znaczy 80% Polakow to ksieza.

    > Tak. Więcej bezużytecznych śmieci, za które jeszcze trzeba płacić :D

    Oczywiscie :) niedawno betowi Wmowcy chwali roznorodnosc a teraz juz
    jest be bo nie pasuje do teroii heheheh zabawne

    > RSS nie używam, bo korzystam tylko i wyłącznie na stacjonarnym.

    Nie dziwne skoro polowa rzeczy w Wm to protezy a nie funkcjonalnosci.

    > Ładnym, a czy funkcjonalnym tego już bym nie powiedział.

    > Tak. Są aplikacje, które to robią, tylko po co ?
    > Odpalam wiele programów pracujących w tle, pomiedzy którymi przechodzę
    > przy pomocy menadżera zadań. Tylko kwestia przyzwyczaje nia co kto lubi.

    Nie chodzi o wiele programow tle i dokopywanie sie do nich przez
    manedzera zadan co sanmo w sobie jest paranoja tylko o tworzenie
    podrecznych pulpitow pod katem wlasnej funkcjonalnosci.

    Takl wiem sa zewnetrzne programy ktore w tym wypadku sa cacy ale gdy
    mowimy o Apple wtedy zewnetrzne programy to "smieci dodatkowe" i sa be.

    Hipokryzja wali uszami