  • Data: 2009-06-28 12:34:28
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h27jel$fog$3@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie uwazam ja widzialem te "UI".

    I tu bardzo dobrze to określiłeś: "tylko widziałeś". Gdybyś poużywał nie
    pisał byś takich pierdół.

    > Wybacz ale czy WM natywnie dorobi sie chodz wirtualnych ekranow jak twoj
    > wysmiewany Android ?

    Powtarzam jeszcze raz. Wirtualne ekrany w WM to jest kwestia wgrania
    aplikacji, także i całkowicie darmowych, choć mnie wystarczy normalna
    funkcjonalność WM czyli zestaw menu Start do uruchamiania programów +
    menadżer zadań, którego ikonka jest zawsze dostępna na głównym pulpicie, a
    po kliknięciu w nią pojawia się cała lista wszystkich uruchomionych
    aplikacji pomiędzy którymi mogę się przełączać lub je zamykać, zwalniając
    tym samym zasoby systemu. Po prostu jest inna obsługa, ale funkcjonalność
    taka sama, a może nawet lepsza, bo dla mnie osobiście skakanie pomiędzy
    pulpitami aby znaleźć dostęp do progrtamu jest po prostu wkur....ce.