  • Data: 2009-06-25 07:11:40
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL wrote:

    > pytania podtsawowe:
    > 1. kto robil ten ranking

    gemius

    > 2. dla kogo byl robiony (jaki mial cel)

    dla reklamodawców
    > 3. kto za to placil

    Pan, pani, społeczeństwo...

    > 4. jak wybierana byla grupa statystyczna

    losowo ;)

    Czego mały Jasiu nie zauważył? Wśród urządzeń mobilnych, odsłony z
    natywnych przeglądarek stanowiły 54 % wszystkich. Czyli prawie połowa
    urządzeń jest niezidentyfikowanych.
    Tym samym rzeczywisty udział przeglądarek iPoo wyniósł 9,9 % bo, jak
    powszechnie wiadomo, iPoo nie wolno hańbić się operą. Tylko Safari...

    M.

    PS. Ja internetu głównie do emaili używam. Nie przez przeglądarkę,
    chociaż głównie na iPoo :-)