  • 1. Data: 2012-11-22 21:24:26
    Temat: Porzucam nkę idę do polsatu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Dzisiaj dowiedziałem się że polsat wprowadza davinci learning, więc
    zaczynam się przymierzać do polsatu. Warto kupić jakiś sprzęt na
    własność, czy "dają" w gratisie ( abonament ok 50zł) jakiś dekoder z
    dyskiem twardym? Czy trzeba będzie przestawiać antene satelitarną?
    (zmiana nastąpi w środku zimy)
    CZy wiecie jak to jest (tak wiem Waldek, podpisałem umowę, ale mam
    remont i nie pamiętam gdzie ją wsadziłem) jakie są warunki wcześniejszej
    rezygnacji z nki?
    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-11-23 06:21:01
    Temat: Re: Porzucam nkę idę do polsatu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 21:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > zaczynam się przymierzać do polsatu. Warto kupić jakiś sprzęt na
    > własność, czy "dają" w gratisie ( abonament ok 50zł) jakiś dekoder z

    w gratisie na pewno nic nie dają z dyskiem

    > Czy trzeba będzie przestawiać antene satelitarną?

    nie

    > (zmiana nastąpi w środku zimy)
    > CZy wiecie jak to jest (tak wiem Waldek, podpisałem umowę, ale mam
    > remont i nie pamiętam gdzie ją wsadziłem) jakie są warunki wcześniejszej
    > rezygnacji z nki?

    normalnie masz 3 miesiące wypowiedzenia, jak zawierasz umowę
    telefonicznie to miesiąc, ale nie wiem dokładnie jak z wcześniejszym
    zerwaniem.
    dzwoń na infolinię, wystarczy podać pesel.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux