  • 1. Data: 2012-11-17 23:42:16
    Temat: dotykowe tv
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerką wbudowana (byloby fajnie) i
    netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie
    podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie
    dotyku)

  • 2. Data: 2012-11-18 08:22:31
    Temat: Re: dotykowe tv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerką wbudowana (byloby fajnie) i netem
    > oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym
    > systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

    Znaczy chcesz podchodzić do tv co kilka sekund, brudzić je paluchami, czy
    masz ręcę na pół pokoju?

  • 3. Data: 2012-11-18 10:07:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2012 08:22:31 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Znaczy chcesz podchodzić do tv co kilka sekund, brudzić je paluchami, czy
    >
    > masz ręcę na pół pokoju?

    Rysik sobie kupi;)
    http://www.majic.pl/tag/kij-teleskopowy-dlugi/

  • 4. Data: 2012-11-18 10:08:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 listopada 2012 23:42:05 UTC+1 użytkownik Mr Misio napisał:
> [...]
    >
    > netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie
    >
    > podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie

    Nawet jakby były w sprzedaży to funkcjonalność zerowa

  • 5. Data: 2012-11-18 12:48:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.11.2012 23:42, Mr Misio pisze:
> [...]
    > netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie
    > podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie

    możesz sobie wsadzić do hdmi takeigo dongla z androidem. Wtedy masz TV z
    dotykowym systemem, ale nie dotykowym ekranem. Ale za to nie musisz
    wstawać i podchodzić do ekranu, tyko z 3 metrów używać myszki.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-11-18 13:01:59
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

> [...]
    > grup dyskusyjnych:k893rs$f5p$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Znaczy chcesz podchodzić do tv co kilka sekund, brudzić je paluchami,

    Dokladnie tak ;)

  • 7. Data: 2012-11-19 08:38:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerką wbudowana (byloby fajnie) i netem
    > oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym
    > systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

    Pierdolca bym dostał jak bym miał patrzec na ekran popaćkany paluchami.

    Marek

  • 8. Data: 2012-11-19 17:18:21
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mr Misio wrote:

    > Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerką wbudowana (byloby fajnie) i
    > netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie

    Dotykowych moze nie ma, ale są takie, które reagują na ruch, (coś
    jak Wii z Nintendo, czy kinect z klocka) ma wbudowana kamerkę i
    specjalnego pilota.
    Ruchami zmieniasz kanały, chodzisz po menu itp.
    Poczytaj o LG z serii LS/LM.

    > podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja
    > wsparcie dotyku)

    Nie widziałem jeszcze TV na Linuksie, ale może malo widzialem jeszcze
    :)

    P.

  • 9. Data: 2012-11-19 17:28:43
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 19/11/2012 16:18, bufi wrote:

> [...]
    > Poczytaj o LG z serii LS/LM.

    > Nie widziałem jeszcze TV na Linuksie, ale może malo widzialem jeszcze

    wiekszosc z obecnie sprzedawanych TV dziala na linuksie...
    Poza tym, na linusie dziala XBMC, VDR a i Android to tak na prawde
    linuks ze specyficznym srodowiskiem graficznym innych takze sie da.

    c.

  • 10. Data: 2012-11-19 19:06:46
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Cezar napisał:

    > Poza tym, na linusie dziala XBMC, VDR a i Android to tak na prawde
    > linuks ze specyficznym srodowiskiem graficznym innych takze sie da.

    No wlasnie mam dongla hdmi z androidem 4.0 :) Fajnie to dziala, ale
    jakby dzieciak mogl packac lapami to bylby wiekszy fun. Tablet to nie to
    samo. "szkicowanie" na malym tablecie nie jest lepsze od kredek i
    kartki... No ale TV...