  • 1. Data: 2012-11-13 12:34:05
    Temat: Nadawanie przez satelitę - koszty, pozwolenia?
    Od: "rower" <r...@s...pl>

    Czy nadawanie w tym kraju przez satelitę (radia, telewizji) wymaga jakiś
    zezwoleń, koncesji i innych haraczy?
    Czy jest to tylko wyłącznie układ pieniężny między właścicielem transpondera
    i chcącym nadawać?
    Płacę właścicielowi i nadaję i nic państwu do tego?
    Bo przecież w końcu można nadawać dla Polski emitując sygnał np. z Francji.
    Jak to więc w polskim prawie nadawanie satelitarne jest ustawione?

  • 2. Data: 2012-11-13 16:20:53
    Temat: Re: Nadawanie przez satelitę - koszty, pozwolenia?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13.11.2012 12:34, rower pisze:
> [...]
    > Bo przecież w końcu można nadawać dla Polski emitując sygnał np. z Francji.
    > Jak to więc w polskim prawie nadawanie satelitarne jest ustawione?

    patrzac po przykladzie STARS TV ktore nadaje z czeska koncesja, to mimo
    wszystko z jakiegos kraju nadawac musisz. zapewne ktorys kraj moze ci
    takiej koncesji udzielic.

  • 3. Data: 2012-11-14 08:14:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Wszystko masz na stronie
    http://www.krrit.gov.pl/dla-nadawcow-i-operatorow/ko
    ncesje/warunki-uzyskania-i-zmian-koncesji/rozpowszec
    hnianie-satelitarne/

    --

    Jingiel

  • 4. Data: 2012-11-15 01:53:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Wszystko masz na stronie
    > http://www.krrit.gov.pl/dla-nadawcow-i-operatorow/ko
    ncesje/warunki-uzyskania-i-zmian-koncesji/rozpowszec
    hnianie-satelitarne/

    lub na stronie dowolnego innego regulatora europejskiego. Taniej, szybciej,
    pewniej :-)

  • 5. Data: 2012-11-15 11:19:00
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15.11.2012 01:53, Maciej Bebenek pisze:

    ncesje/warunki-uzyskania-i-zmian-koncesji/rozpowszec
    hnianie-satelitarne/

    > lub na stronie dowolnego innego regulatora europejskiego. Taniej, szybciej,
    > pewniej :-)

    i bez zmuszania do grania polskiej muzyki w ilosci ilus tam procent
    dziennie ;]

  • 6. Data: 2012-11-15 18:16:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > Bo przecież w końcu można nadawać dla Polski emitując sygnał np. z Francji.
    > Jak to więc w polskim prawie nadawanie satelitarne jest ustawione?
    ja mam pytanie dodatkowe. Informacje które chcesz uzyskać potrzebne Ci
    są do celów statystycznych, poznawczych czy robisz biznesplan? Bo jeśli
    biznesplan, to łatwiej rozpoczniesz i więcej zarobisz, na nadawaniu
    programów przez internet. chętnie zapłacę 10x tyle co teraz (za kanał)
    jeśli zrobisz dlamnie ofertę taką jak ja chcę, a nie jaką chcą 2 miliony
    łosi i kibiców.

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-11-15 20:35:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:

    ncesje/warunki-uzyskania-i-zmian-koncesji/rozpowszec
    hnianie-satelitarne/

    > i bez zmuszania do grania polskiej muzyki w ilosci ilus tam procent dziennie ;]

    W przypadku telewizji to chyba jeszcze bardziej skomplikowanie jest ;-)
    A z innych europejskich regulatorów, to chyba jeszcze francuski miał
    ciągotki nacjonalistyczne.

  • 8. Data: 2012-11-19 17:14:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > A z innych europejskich regulatorów, to chyba jeszcze francuski miał
    > ciągotki nacjonalistyczne.

    A może patriotyczne? ;-)