  • Data: 2009-09-16 22:55:29
    Temat: Re: Porządny statyw na ciężki sprzęt
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JasiekS" napisał

    > Dwa lata temu oddałem za tzw. dziękuję powiększalnik Krokus 66. Kolumna
    > tego powiększalnika z karetką załatwiłaby ci 75% sprawy. Kolumna - a
    > właściwie trójnóg - jest diabelsko sztywna. Do karetki mocujesz poziomą
    > rurę z głowicą lub po prostu gwintem pod aparat. Zamiast przegubu zacisk
    > umożliwiający wysuw rury. Finito!
    >
    > Wydaje mi się, że pod hasłem 'zestaw do reprodukcji' coś takiego już
    > kiedyś było.

    Mam jedną taką kolumnę, niestety nadal nie widzę aby mogła ona rozwiązać
    problem, który miałem.
    W 75% może tak. Ta kolumna istotnie jest świetna ale ma dość kiepski napęd
    posuwu.
    Zestawy reprodukcyjne z tego co pamiętam wyglądaly właśnie jak zestaw
    powiekszlnika. Tam bylo istotne mocowanie aparatu (filmu) idealnie
    rownolegle do stołu i przemieszczanie go góra-dół.
    Tu chodziło o precyzyjne ruchy w trzech plaszczyznach.
    W Magic Arm jedną dźwignią zwalnia się wszystkie punkty - no nie wyobrażam
    sobie ustawienia w ten sposób aparatu tak aby dobrze ustawić kadr.

    adam