    From: ps <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porządny statyw na ciężki sprzęt
    Date: Mon, 14 Sep 2009 14:29:20 +0200

    dominik pisze:
    > hello
    >
    > powiedzcie mi czy ktoś z was używał może manfrotto 055MF3 + 329RC4?

    MF3 to fajna opcja, lżejszy niż zwykłe MF prawie o połowę :) Niestety
    nie posiadam karbonowego, mam zwykły, stary 055PROB :)
    329 Też fajna głowiczka, nawet pasuje do statywu. Mój komplet jednak
    jest, jakby to powiedzieć.. ciężki. Jak już pisano, na dłuższe wycieczki
    średnio się nadaje. Głowica 3D jest precyzyjna. Jednak często zapinam
    486RC2 (chyba taki ma symbol), bo jest lekka i 'szybka'.

    (..)
    > Dodatkowo pytanie o pokrowiec na ten statyw.. czy standardowy 80cm
    > pomieści jego razem z głowicą?

    Nie sądzę, chyba, że za każdym razem będziesz wykręcał pokrętła.

    > cross, bo na szczęście statywy nie są ani cyfrowe, ani analogowe :)

    E tam, gadasz. a te numerki co podałeś, 0 5 5 3 2 9 to nie cyfry? :D