    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Porządna ładowarka USB samochodowa - jaka?
    Date: Tue, 07 Apr 2015 16:01:23 +0200

    W dniu 2015-04-07 o 11:28, Maciek pisze:

    > Możesz też wcisnąć zabezpieczenie do obudowy o ile to jest możliwe. Np.
    > coś takiego:
    > http://www.tme.eu/pl/details/bzw04-5v8-dio/diody-tra
    nsil-tht-jednokierunkowe/diotec-semiconductor/bzw04-
    5v8/#

    > Razem z bezpiecznikiem topikowym i będziesz spał spokojniej.

    Nie upieram się przy konkretnej konfiguracji przetwornicy. Po prostu
    chciałbym bez obaw podłączać urządzenia. Oryginalnej ładowarce
    renomowanej firmy (Samsung, Motorola itp.) bym raczej ufał, a na
    aukcjach trudno rozpoznać, czym różni się badziew za 3zł od takiego za
    15 czy nawet 40. Mnóstwo jest firmy Blow. Nic mi to nie mówi, warto taką
    się interesować? Nie widziałem znanej marki z podwójnym gniazdem.

    --
    Michał