    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5ae81e6c$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcagg1$p5$1@node2.news.atman.pl>
    <5ae9911e$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pce77f$al2$1@node2.news.atman.pl>
    <5aec3304$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pchpi2$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    <5aed6034$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pckpqi$d55$1@node1.news.atman.pl>
    <5af19bd1$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcseh4$ve3$1@node1.news.atman.pl>
    <5af5cd14$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd4n31$5sg$1@node1.news.atman.pl>
    <5af6f549$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd74k8$fk6$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 20 May 2018 10:12:36 +0200

    W dniu 2018-05-12 o 18:26, Cavallino pisze:

    > Tak, nadwoziowo to zwykły hatchback.
    > Tyle że zazwyczaj ospojlerowany i dość mocny.

    Czyli jak dla mnie - odpada. Brak wyrazistej trzeciej części nadwozie=
    dyskwalifikacji. Tak samo spojlerowa maskarada. Oczywiście nie mam nic
    do jakiegoś dyskretnego spojlerka mającego podkreślić bryłę bagażnika w
    sedanie, ale zdecydowanie - nie dla hatchbacków upodobnianych do okonia
    stroszącego płetwy.

    > Ano.
    > Taki Rolls Royce to wręcz synonim bezguścia i bezgranicznej brzydoty.
    > To że luksusowej nic tu nie zmienia.

    A nie zapotrzebowanie na obszerną kabinę i bagażnik w którym nie
    potrzeba składać tylnych siedzeń aby zmieścić kije golfowe?  W sumie
    każde "rasowe" auto ma wyznaczoną linię bagażnika.

    > Nie licząc historycznych, rodem jeszcze z Korei, a ich nie liczę
    > standardowo, bo europejskich gustów nie spełniają, to nie - nic się
    > nie zmienia, w KS III było 17 i w KS IV też jest 17.

    A dlaczego "nie licząc"? Pierwsze wersje to już coś o czym nie należy
    mówić? Tym bardziej że miały wobec następców poważny atut - większy
    prześwit.

    >  Zresztą same papierowe dane to nie wszystko
    >
    > Nie zakładałbym się, w porównaniu do Dustera, 3008 był sztywny jak
    > diabli.
    > Na pewno sztywniejszy niż Sportage.

    Coś takiego, francuz sztywniejszy od koreańca...