eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPortal do zamawiania?Re: Portal do zamawiania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5acd8467$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <pasfiv$vvo$2@node1.news.atman.pl>
    <5ad306ba$0$1002$65785112@news.neostrada.pl>
    <pav14e$h74$3@node1.news.atman.pl>
    <5ad5a182$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb59dd$ho9$6@node1.news.atman.pl>
    <5adc3765$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbhfi7$959$1@node1.news.atman.pl>
    <5ae6f66b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pc7l64$paa$1@node1.news.atman.pl>
    <5ae81e6c$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcagg1$p5$1@node2.news.atman.pl>
    <5ae9911e$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pce77f$al2$1@node2.news.atman.pl>
    <5aec3304$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pchpi2$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    <5aed6034$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pckpqi$d55$1@node1.news.atman.pl>
    <5af19bd1$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcseh4$ve3$1@node1.news.atman.pl>
    <5af5cd14$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd4n31$5sg$1@node1.news.atman.pl>
    <5af6f549$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd74k8$fk6$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 20 May 2018 10:12:36 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pd74k8$fk6$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 62
    Message-ID: <5b012d79$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.23.94
    X-Trace: 1526803833 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 673 188.33.23.94:1816
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631655
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-05-12 o 18:26, Cavallino pisze:
    > W dniu 12-05-2018 o 16:09, Trybun pisze:
    >
    >>> Nie widzę w nim nic lepszego, a raczej odwrotnie.
    >>> Dla mnie nie ma nic sensowniejszego niż hot-hatch.
    >>>
    >>
    >> Nie znam, co to za typ nadwozia? Także podkasaniec którego
    >> protoplastą był Golf?
    >
    > Tak, nadwoziowo to zwykły hatchback.
    > Tyle że zazwyczaj ospojlerowany i dość mocny.

    Czyli jak dla mnie - odpada. Brak wyrazistej trzeciej części nadwozie=
    dyskwalifikacji. Tak samo spojlerowa maskarada. Oczywiście nie mam nic
    do jakiegoś dyskretnego spojlerka mającego podkreślić bryłę bagażnika w
    sedanie, ale zdecydowanie - nie dla hatchbacków upodobnianych do okonia
    stroszącego płetwy.

    >
    >>
    >>>
    >>>> Praktyczność, o co właściwie chodzi, mam jakąś maszkarą
    >>>
    >>> Maszkara to sedan i kombi.
    >>
    >> Czyli tzw arystokracja ludzka wybiera brzydkie maszkary?
    >
    > Ano.
    > Taki Rolls Royce to wręcz synonim bezguścia i bezgranicznej brzydoty.
    > To że luksusowej nic tu nie zmienia.

    A nie zapotrzebowanie na obszerną kabinę i bagażnik w którym nie
    potrzeba składać tylnych siedzeń aby zmieścić kije golfowe?  W sumie
    każde "rasowe" auto ma wyznaczoną linię bagażnika.

    >
    >> W sumie nie wiadomo dokładnie którą masz wersję Sportage - z nowymi
    >> modelami ubywa mu prześwitu.
    >
    > Nie licząc historycznych, rodem jeszcze z Korei, a ich nie liczę
    > standardowo, bo europejskich gustów nie spełniają, to nie - nic się
    > nie zmienia, w KS III było 17 i w KS IV też jest 17.

    A dlaczego "nie licząc"? Pierwsze wersje to już coś o czym nie należy
    mówić? Tym bardziej że miały wobec następców poważny atut - większy
    prześwit.

    >
    >
    >  Zresztą same papierowe dane to nie wszystko
    >> - liczy się też sztywność zawieszenia. Znając żabojadów i ich
    >> upodobania do miękkości można przyjąć że po załadowaniu sporo ubędzie
    >> z tych 20cm oferowanych w 3008ce.
    >
    > Nie zakładałbym się, w porównaniu do Dustera, 3008 był sztywny jak
    > diabli.
    > Na pewno sztywniejszy niż Sportage.


    Coś takiego, francuz sztywniejszy od koreańca...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: