eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPortal do zamawiania?Re: Portal do zamawiania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    Date: Thu, 12 Apr 2018 22:12:34 +0200
    Organization: TUMAN TMN S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <paoejd$2n5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5acd8467$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <5acdced4$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace0afd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace3688$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace53c0$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <palrgf$1vk$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pao2ri$mhn$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523563949 2789 85.222.61.78 (12 Apr 2018 20:12:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2018 20:12:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pao2ri$mhn$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628861
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-12 o 18:52, Cavallino pisze:
    > W dniu 12-04-2018 o 08:52, CTP pisze:
    >> W dniu środa, 11 kwietnia 2018 22:34:25 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    >>> W lecie wybierałem samochód. Wszedłem do salonu Citroena. Sprzedawcy
    >>> stoją i gadają ze sobą. 5 minut oglądam samochód, oni gadają między
    >>> sobą. W końcu wcinam się w rozmowę i pytam, czy jest C5. Odpowiedź - nie
    >>> ma i nie będzie. Koniec kropka - ani dziękuję, ani do widzenia, ani, że
    >>> "nie mamy C5, ale mamy teraz inny, lepszy, nowocześniejszy samochód". Po
    >>> prostu nie ma i nie przeszkadzać w rozmowie :-)
    >>> W połowie salonów innych marek podobnie.
    >>> Po paru tygodniach oglądania itp., w końcu się zdecydowałem i daję znać
    >>> sprzedawcy, że chcę kupić samochód. On na to, że ok. I cisza. Aby
    >>> otrzymać fakturę proforma, żeby wpłacić zaliczkę musiałem się upominać,
    >>> ponaglać. Gdybym się nie upominał, to by tej proformy nie przysłali.
    >>
    >> Bo to zależy od polityki Centrali poszczególnych marek. Jak kupowałem
    >> swoje obecne auto, to odwiedziłem kolejno: Toyotę, Mazdę, Hondę, Audi
    >> i na końcu Mercedesa. Reakcja sprzedawców była bardzo podobna do
    >> Twojego przypadku. Natomiast, sytuacja zmieniła się diametralnie, gdy
    >> zdecydowałem się już na zakup auta (konkretnie: tej ostatniej marki).
    >> Tutaj już na bieżąco byłem informowany, kiedy auto będzie dostępne,
    >> kiedy mam wpłacić, kiedy odebrać.
    >
    > A ja nie byłem informowany o niczym po zapłaceniu zaliczki.
    > Każdą informację musiałem wyciągać siłą od sprzedawcy.

    Podobnie u mnie. Na maile sprzedawca bynajmniej nie odpisywał. Na
    pytania zadawane przez telefon odpowiadał, że sprawdzi, oddzwoni,
    odpisze - nie oddzwaniał, nie odpisywał.
    Jest dużo chętnych, samochody dobrze się sprzedają, to po co robić więcej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: