eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPortal do zamawiania?Re: Portal do zamawiania?
  • Data: 2018-04-13 18:07:48
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-12 o 13:42, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-04-11 o 20:28, T. pisze:
    >> W dniu 2018-04-11 o 18:23, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2018-04-11 o 15:17, T. pisze:
    >>>>
    >>>
    >>>
    >>> Ale to chyba nie od silnika się zaczyna wybór auta? W ogóle
    >>> oczekujesz że jakiś sprzedawca, dystrybutor marki,  będzie siedział w
    >>> necie i przeglądał oferty potencjalnego klienta - w stylu - kupię
    >>> czerwone auto z automatem i silnikiem 2.0 litra 180KM?
    >>>
    >>
    >> No właśnie o to chodzi wątkotwórcy, że nie ma. Sam bym chętnie
    >> skorzystał. A tak to szukanie po stronach internetowych i bieganie po
    >> salonach. Pewnym ersatzem jest otomoto i kilka niemieckich stron,
    >> gdzie takie wyszukanie jest możliwe, czasem nawet wśród nowych aut.
    >>
    >> Swoją drogą żenujący jest poziom sprzedawców w salonach. Oni coś tam
    >> wiedzą jeszcze o modelach, które mają w salonie (a i to nie wszystko),
    >> ale już o konkurencji - nic.
    >> Nie tak dawno zrobiłem doświadczenie - poszedłem do salonu opla.
    >> Spytałem grzecznie, czy Mokka ma ogrzewaną przednią szybę. Pan
    >> poleciał pytać kolegi... :-)
    >> No to kontynuowałem rozmowę - opel Crossland oraz Citroen C3 aircross
    >> to bliźniacze samochody, na tej samej podłodze, opracowywane wspólnie
    >> już przez Francuzów. I mówię do tego pana w Oplu - niech wykaże
    >> przewagę Crosslanda nad Citroenem. Ale pan nic o C3 nie wiedział...
    >> :-) A mógł się wykazać.
    >> Dziś zresztą byłem w salonie - obszedłem go 3 razy, obejrzałem autko,
    >> nikt się mną nie zainteresował, a w sumie miałem kilka pytań. W końcu
    >> nie jeden salon w mieście. Kiedyś tak w Skodzie byłem - tylko
    >> sprzątaczka się zainteresowała, na kogo czekam 15 minut... Wszyscy
    >> "handlowcy" bardzo byli zajęci papierami.
    >> T.
    >
    >
    > Mnie to akurat zupełnie nie dziwi że nie ma, -  to jakieś absurdalne
    > oczekiwania. Jeżeli chciałbyś zobaczyć poziom obsługi klienta to zajrzyj
    > w Koninie do salonu Hyundaia, na Poznańskiej. Zaczynają od podania
    > klientowi kawy, ale (rzetelnej) opinii o jakichś innych markach
    > samochodów od nich mimo wszystko bym nie oczekiwał..
    >
    To czasem nie chodzi o rzetelną opinię, tylko o wykazanie pewnych
    przewag. Jeśli to miałaby być ściema - proszę bardzo - zaraz wracam do
    poprzedniego salony i się dopytuję...
    Dziś byłem w salonie pewnej francuskiej marki na P. Zadałem podchwytliwe
    pytanie o przewagę modelu 2008 nad Aircrossem oraz Crosslandem.
    Usłyszałem, że są lepsze materiały i dokładniejszy montaż. Pan to
    obrazowo przedstawił - P. jest robiony z dokładnoscią do 0,001, a C. -
    tylko 0,01. Zresztą klasyfikował marki w takiej kolejności: P, potem O,
    a C to już taki dla szarego i niezbyt bogatego człowieczka. Co ciekawe -
    moja żona kiedyś miała Xantię - bynajmniej nie było to najtańsze w
    utrzymaniu auto... Ale to było 15 lat temu, może coś się zmieniło :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: