eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPort LPT - sterowanie 230V › Re: Port LPT - sterowanie 230V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 10 Jan 2012 20:51:12 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Port LPT - sterowanie 230V
    References: <je6juk$1pq$1@news.vectranet.pl> <op.v7ntd5q2xkmktq@fujitsu-siemens>
    <je6ndc$cu8$1@mx1.internetia.pl> <op.v7nwlqq6xkmktq@fujitsu-siemens>
    <c...@4...com>
    <op.v7n4pteixkmktq@fujitsu-siemens> <snxq20qdtp1p$.dlg@badworm.pl>
    <op.v7orzugexkmktq@fujitsu-siemens> <9zeb12bpz35t$.dlg@badworm.pl>
    <1d10h06jeodkk$.1nk2dg0k4vu9n.dlg@40tude.net>
    <1...@b...pl>
    In-Reply-To: <1...@b...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4f0c96b3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.72.228
    X-Trace: 1326225076 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 217.99.72.228:1506
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:623293
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik badworm napisał:
    > Ale nie służą do wyłączania prądów zwarciowych. Widziałem niejeden
    > wyłącznik szybki oraz komory gaszeniowe do nich po wielokrotnym
    > załączaniu na zwarcie - z półprzewodników to w ogóle by nic w takiej
    > sytuacji nie zostało.

    Tak z ciekawości - jak działają zabezpieczenia odgromowe w lokomotywach?
    Co nieco poczytałem o EN57 i EU07 ale obecnie są bardziej
    zelektronizowane układy. W żółtku piorun trafił w trakcję, na chwilę
    zgasło światło, silniki przestały ciągnąć, trzasnęły styczniki i znowu
    stała sie jasność i skład dalej jedzie. Z pewnością pioruny ciągle
    trafiają w trakcję, więc lokomotywy muszą być na to odporne. Jeżeli
    wiesz coś więcej na temat zabezpieczeń w starszych i najnowszych
    lokomotywach, to byłbym wdzięczny za przybliżenie. Chyba nic nie jest
    brutalniejszym testem odporności, niż piorun.
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: