-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 10 Jan 2012 20:51:12 +0100
From: Maciek <m...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
X-Accept-Language: pl, en-us, en
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Port LPT - sterowanie 230V
References: <je6juk$1pq$1@news.vectranet.pl> <op.v7ntd5q2xkmktq@fujitsu-siemens>
<je6ndc$cu8$1@mx1.internetia.pl> <op.v7nwlqq6xkmktq@fujitsu-siemens>
<c...@4...com>
<op.v7n4pteixkmktq@fujitsu-siemens> <snxq20qdtp1p$.dlg@badworm.pl>
<op.v7orzugexkmktq@fujitsu-siemens> <9zeb12bpz35t$.dlg@badworm.pl>
<1d10h06jeodkk$.1nk2dg0k4vu9n.dlg@40tude.net>
<1...@b...pl>
In-Reply-To: <1...@b...pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <4f0c96b3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.99.72.228
X-Trace: 1326225076 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 217.99.72.228:1506
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:623293
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik badworm napisał:
> Ale nie służą do wyłączania prądów zwarciowych. Widziałem niejeden
> wyłącznik szybki oraz komory gaszeniowe do nich po wielokrotnym
> załączaniu na zwarcie - z półprzewodników to w ogóle by nic w takiej
> sytuacji nie zostało.
Tak z ciekawości - jak działają zabezpieczenia odgromowe w lokomotywach?
Co nieco poczytałem o EN57 i EU07 ale obecnie są bardziej
zelektronizowane układy. W żółtku piorun trafił w trakcję, na chwilę
zgasło światło, silniki przestały ciągnąć, trzasnęły styczniki i znowu
stała sie jasność i skład dalej jedzie. Z pewnością pioruny ciągle
trafiają w trakcję, więc lokomotywy muszą być na to odporne. Jeżeli
wiesz coś więcej na temat zabezpieczeń w starszych i najnowszych
lokomotywach, to byłbym wdzięczny za przybliżenie. Chyba nic nie jest
brutalniejszym testem odporności, niż piorun.
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.12 08:39 L501 aneryS
- 17.01.12 11:03 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje