-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 10 Jan 2012 20:51:12 +0100
From: Maciek <m...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
X-Accept-Language: pl, en-us, en
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Port LPT - sterowanie 230V
References: <je6juk$1pq$1@news.vectranet.pl> <op.v7ntd5q2xkmktq@fujitsu-siemens>
<je6ndc$cu8$1@mx1.internetia.pl> <op.v7nwlqq6xkmktq@fujitsu-siemens>
<c...@4...com>
<op.v7n4pteixkmktq@fujitsu-siemens> <snxq20qdtp1p$.dlg@badworm.pl>
<op.v7orzugexkmktq@fujitsu-siemens> <9zeb12bpz35t$.dlg@badworm.pl>
<1d10h06jeodkk$.1nk2dg0k4vu9n.dlg@40tude.net>
<1...@b...pl>
In-Reply-To: <1...@b...pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <4f0c96b3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.99.72.228
X-Trace: 1326225076 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 217.99.72.228:1506
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:623293
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik badworm napisał:
> Ale nie służą do wyłączania prądów zwarciowych. Widziałem niejeden
> wyłącznik szybki oraz komory gaszeniowe do nich po wielokrotnym
> załączaniu na zwarcie - z półprzewodników to w ogóle by nic w takiej
> sytuacji nie zostało.
Tak z ciekawości - jak działają zabezpieczenia odgromowe w lokomotywach?
Co nieco poczytałem o EN57 i EU07 ale obecnie są bardziej
zelektronizowane układy. W żółtku piorun trafił w trakcję, na chwilę
zgasło światło, silniki przestały ciągnąć, trzasnęły styczniki i znowu
stała sie jasność i skład dalej jedzie. Z pewnością pioruny ciągle
trafiają w trakcję, więc lokomotywy muszą być na to odporne. Jeżeli
wiesz coś więcej na temat zabezpieczeń w starszych i najnowszych
lokomotywach, to byłbym wdzięczny za przybliżenie. Chyba nic nie jest
brutalniejszym testem odporności, niż piorun.
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.12 08:39 L501 aneryS
- 17.01.12 11:03 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą