  • Data: 2012-01-06 21:11:42
    Temat: Re: Port LPT - sterowanie 230V
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzeczywiście. A u mnie S202S11 z opornikiem 15k 8W nie zadziałało.
    > To nawet ma sens, w karcie katalogowej jest napisane: "Minimum operating
    > current 50mA". Prawdopodobnie jest on mniejszy w wielu egzemplarzach.
    > Tyle, że wykorzystywanie tego faktu to partactwo, nie elektronika.
    Tak?
    Partactwo?
    A na czym to partactwo miałoby polegać? Widział Kolega na filmie podłączony
    oscyloskop?
    Czy kształt napięcia jest wadliwy?
    Podpowiadam: Idealny
    Czy są jakieś zakłócenia?
    Podpowiadam: Żadne
    Czy układ pracuje poza parametrami granicznymi?
    Podpowiadam: Nie
    Czy 4 W obciążenia zniszczy cokolwiek?
    Podpowiadam: Nie
    Czy oświetlenie wygenerowane przez lampkę LED jest gorsze niż to,
    które zamiast załączenia przez S202, jest załączane przekaźnikiem?
    Podpowiadam: Nie
    Czy stosowanie S202 jest niebezpieczne?
    Podpowiadam: Jak wszystko inne.

    Kolega nawet nie zadał sobie trudu, aby sprawdzić cały asortyment wersji do
    swojego zastosowania.
    To jest partactwo. Kupić dowolny i łudzić się, że zadziała.
    Widać, że kolega próbował rzekomo podłączyć taka lampkę LED do S202,
    tyle, że nie udało się zaświecić.
    Czy zamiar to czasem nie jest partactwo?
    Jeśli tak, to Kolega spartolił partaczenie.

    http://www.grupy.otopr.pl/chce-wyciac-luk-w-parkieci
    e--w-jaki-sposob,usn,916

    > A jaki to ma związek?
    Tamten też pisał bzdury, a potem ucichł.

    > Słowo "kolega" pisze się z dużej litery.
    Dziękuję za uwagę. Już zastosowałem.

    > Za co miałbym przepraszać. To Ty byłeś nieuprzejmy.
    To ocenią potomni. A zwłaszcza nasze dzieci.

    Nie wymagam przeprosin, bo co mi po wymuszonych.
    Jeśli takie by nastąpiły, wierz mi Kolego, że Twoje dzieci będą Cię szanować
    bardziej.

    Może chociaż odpowiedź: Dlaczego i skąd taka teza?
    Gdzie nastąpił błąd w zrozumieniu tematu?

    Ja ze swojej strony przepraszam, że wszedłem w dyskusję.

    --
    -- .
    pozdrawiam