    From: "Budyń" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Date: Mon, 16 Jan 2012 15:51:32 +0100

    news:jf1c92$l04$1@node2.news.atman.pl...
    > Temat dyskusji brzmi "Porownanie zaawansowanych parametrow olejow
    > silnikowych" wiec przestan za przeproszeniem pierdolic i uprawiac
    > demagogie ktorej na usenecie nie brakuje.

    ty sie chłopie nie podniecaj -wiem jak temat brzmi i twierdzę o tych
    olejach - różnice w tych wszystkich zaawansowanych parametrach z punktu
    widzenia normalnego użytkownika nie maja NAJMNIEJSZEGO znaczenia. Wyłączam z
    tego wyzyłowane motocykle sportowe i motocykle zepsute np. twój.

    Ale tak sie zastanawiam czy ty nie masz jakiegos problemu typu
    racjonalizacja, poczytaj i powiedz co o tym sadzisz
    "Mechanizm racjonalizacji zaprzęgnięty w usługi marketingu może skutecznie
    "wyprać mózg" naszym Klientom. Mało tego - Klient zamiast przyznać się do
    błędu będzie aktywnie bronił swojego punktu widzenia. Jego przekonanie o
    słuszności swojej (obiektywnie błędnej) decyzji będzie rosło tym bardziej,
    im bardziej zewnętrzne otoczenie będzie usiłowało mu pokazać, że popełnił
    błąd.
    Na tej podstawie wiele firm buduje strategię cenową - produkt droższy ma
    więcej "wyznawców", bo konsumentowi ciężko się przyznać, że tę samą (lub
    porównywalną) funcjonalność mógłby otrzymać za mniejsze pieniądze. To
    dlatego nabywcy np. komputerów Apple tak zacięcie bronią swojej platformy,
    że stało się to niemal symboliczne. To dlatego nigdy nie słyszymy o
    awaryjności Rolls Royce'ów - ktoś, kto wydał grube miliony na auto nie chce
    wyjść na głupka i nawet jeśli samochód nie spełnia jego oczekiwań, nie
    przyzna się do tego (ani przed sobą samym, ani przed innymi)."

    b.