  • Data: 2011-08-23 12:21:42
    Temat: Re: Porównanie tuszy do drukarek ?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.08.2011 11:15, Przemysław Ryk wrote:
    > Wiesz - tak na mój gust, to takie UltraChrome K3 do Epsona StylusPro 3880 to
    > jednak zdecydowanie bardziej przewidywalne są. :)
    no i co z tego?

    > I to załatwia całą sprawę? A potem jest płacz i zgrzytanie zębami, że jednak
    > wygląda to mocno inaczej, niż na monitorze. ;D
    tak to załatwia sprawę _drukowania_
    A do monitora to mam swój kalibrator, ale chyba nie o tym piszemy.

    > Lab też trzeba niejednokrotnie ,,oszukać", żeby Ci autokorekcji nie wrąbał.
    nic nie trzeba oszukiwać, normalny lab pozwala robić zdjęcia bez
    korekcji (np fotonet z którego usług czasem korzystam)

    > To, który wydruk jest rzeczywiście poprawny, a nie tylko ,,ładny", to by
    > można sprawdzać na zasadzie wydruku pól testowych i pomiaru
    > spektrofotometrem co w poszczególnych kostkach wypluła drukarka. Na razie
    > jedyne co masz, to rozróżnienie, że na tym papierze jest ,,ładniej", a na
    > innym ,,gorzej". Ale który wydruk rzeczywiście jest zbliżony do tego co masz
    > w pliku, to tak de facto nie wiesz. :)
    ja drukuje zdjęcia po to aby były ładne a nie po to aby były zgodne z
    polami testowymi. Ale co kto lubi.

    > Oryginalnym profilu czego?
    a mówią że nie ma głupich pytań...
    Moja drukarka ma zestaw profili do oryginalnych tuszy i papierów,
    profile te są zawarte w sterowniku drukarki
    Marx