  • Data: 2011-08-19 06:22:50
    Temat: Re: Porównanie tuszy do drukarek ?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Y tam, takie stwierdzenia jak "nikt", "zawsze" itede obarczone są
    > sporym ryzykiem, zwyczajowo opisywanym jako "nisko przelatujący
    > kwantyfikator", a raczej szkody nim wyrządzone ;)
    ale ma pewne podstawy - papier jest tak cienki, że nie nadaje się do
    prezentacji.

    > Po prawdzie, owe potocznie określane "dwa zera w cenie" mogą
    > tego i owego zniechęcić, do tego (pewnie z poprzedniego powodu)
    wiadomo że poruszamy się w segmencie amatorskim, więc te dwa zera więcej
    wykluczają takie urządzenia z dyskusji

    > ...i zapadła cisza... (co mnie nie dziwi, z tego samego powodu,
    > dla którego nie mam jeszcze "lasera" z modulacją napięcia ;))
    amatorska kalibracja laserówki i atramentówki chyba nie różni się jakoś
    specjalnie, ja na allegro kupiłem w aukcji za złotówkę, ostatnio
    najtaniej widziałem około 25zł czyli kwota raczej niewielka
    Marx