    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Porównanie szybkości mnożenia macierzy w CPP i PASCAL
    Date: Wed, 02 Feb 2011 20:15:56 +0100

    On Wed, 02 Feb 2011 20:05:42 +0100, Fil <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Sprawdziłem. Domyślnie wyłączone. Było jeszcze I/O Checking włączone,
    >ale po wyłączeniu nic się nie zmieniło.
    No ale ja doczytałem się o tych tablicach dynamicznych. To one sa
    źródłem problemu. Z dynamicznymi tablicami możesz zrobić coś takiego:

    k := 0;
    SetLength(a, 4); // 4 rows
    for i := 0 to 3 do begin // For each row
    SetLength(a[i], i + 1); // Set the number of columns
    for j := 0 to i do begin // Initialize the row
    a[i,j] := k;
    inc(k);
    end;
    end;

    0 1 2 3
    +---+
    0 | 0 |
    +---+---+
    1 | 1 | 2 |
    2 | 3 | 4 | 5 |
    3 | 6 | 7 | 8 | 9 |

    Czyli ty masz 300 tablic po 2000 elementów i, co najważniejsze tutaj,
    każdy z osobną adresacją / obliczaniem indeksów. Czyli nie jest to
    równoważnik tablicy dynamicznej z C/C++!
    --
    Grzegorz Krukowski