  • 51. Data: 2009-12-28 07:35:21
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości grup
    dyskusyjnych:slrnhjfkkq.l1t.write-only-with-spf@dns.
    media-lab.com.pl...
    > No więc o co chodzi, 20zł to chyba nie majątek dla kogoś kto kupuje
    > sprzęt aby mieć dostęp do sieci z dowolnego miejsca (abstrac*ując czy
    > to iP czy WM), więc niech się łączy po poczte, kontakty, kalendarz,
    > pogodę, topscores w grze, rssy, podcasty czy co tam kto lubi/musi
    > w sieci robić, po to to jest! Nie rozumiem więc oba typu "sam się łączy".

    Tylko czasami wolę przejść te parę metrów i złapać wi-fi, niż korzystać z
    wolnego 3g.

  • 52. Data: 2009-12-28 07:37:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomo?ci

    > Oczywiscie. Ja prawie wszystkie tak instalowalem.

    Bez łapania zabezpieczeń (czyli pewnie utracie gwarancji).

  • 53. Data: 2009-12-28 07:37:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ALEX John Calder" <k...@s...us> napisał w wiadomości grup
    > Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też jest
    > skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

    Mam nadzieję, że jak najszybciej.

  • 54. Data: 2009-12-28 07:50:41
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.12.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    media-lab.com.pl...

    > Tylko czasami wolę przejść te parę metrów i złapać wi-fi, niż korzystać z

    No to przejdź i złap, a telefon się sam przełączy, jaki problem?

    Jak już kompletnie nie chcesz dzwonić przez gprs/edge/3g to po prostu
    to wyłącz u operatora jakimś tam kodem *X# i masz wtedy w ogóle spokój,
    a i czuwania na gprs nie ma więc i trochę wacików zaoszczędzisz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 55. Data: 2009-12-28 08:02:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-28 08:21, ALEX John Calder wrote:

    > Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też
    > jest skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

    Symbiana to już sami jego twórcy pogrzebali. Egzekucję odłożono do 2012,
    ponieważ "chwilowo" Nokia nie ma niczego w zamian, bo Maemo w obecnej
    wersji to jakaś wczesna alfa jest.

  • 56. Data: 2009-12-28 08:19:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX John Calder pisze:
    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też
    > jest skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

    Zostanie i owszem ale jako "zwykly OS" w sredniej polce i w serii E.
    Pradopodobnie jednak Symbian S60v5 upadnie... na korzysc Maemo.

  • 57. Data: 2009-12-28 08:20:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Symbiana to już sami jego twórcy pogrzebali. Egzekucję odłożono do 2012,
    > ponieważ "chwilowo" Nokia nie ma niczego w zamian, bo Maemo w obecnej
    > wersji to jakaś wczesna alfa jest.

    No zebym sie z Mackiem zgadzal nono.... Symbian zostanie zapewne w serii
    E i pewnie w wiekszosci sredniej klasy zamiast S40. Seria N straci
    Symbiana na korzysc Maemo to pewne. Byc moze SYmbian zmieni sie tak
    bardzo ze zostanie tylko nazwa ktora cos tam znaczy.

  • 58. Data: 2009-12-28 08:58:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-28 09:20, Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > Symbiana na korzysc Maemo to pewne. Byc moze SYmbian zmieni sie tak
    > bardzo ze zostanie tylko nazwa ktora cos tam znaczy.

    Dokładnie odwrotnie, Jasiu. Oficjalnie zapowiedziano, że biznesklasa
    (czyli seria E) będzie zastąpiona Maemo, a w listopadzie w Espoo nieomal
    oficjalnie mówiono, że w N-kach najprawdopodobniej też.

  • 59. Data: 2009-12-28 09:02:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]

    > (czyli seria E) będzie zastąpiona Maemo, a w listopadzie w Espoo nieomal
    > oficjalnie mówiono, że w N-kach najprawdopodobniej też.

    O ile o serii N mowiono "prawie oficjalnie" czytaj plotki bez komenatrza
    o tyle na te "E" masz jakies papiery bo nawet wujek google nie bardzo

  • 60. Data: 2009-12-28 09:14:22
    Od: "jeremi" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

    A na swoim filmiku odnośnie LG Cookie VS Samsung Avilla to Pan nawet brudu
    spod paznokcia nie wyczyścił... (lewy kciuk).

    4716 (20091225) __________