  • 41. Data: 2009-12-27 21:48:59
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Radosław Gancarz pisze:

    > Jeśli już to 1984. Klienci Amazona przekonali się o tym, że
    > niekoniecznie masz rację (zabawne, że incydent dotyczył własnie "1984"
    > Orwella).
    >
    > Pozdrawiam

    Co do klientów Amazona, to jednak chyba jest tych o których mówisz
    mniej, niż posiadaczy ipoo.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 42. Data: 2009-12-27 22:32:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 20:36:01 +0000, Szadzik wrote:

    >A co ma appstore do Windows Update? Czy Windows UPDATE instaluje nowe
    >oprogramowanie, czy raczej jak z nazwy wynika aktualizuje?

    Bywa ze instaluje - czasem jakis drobiazg trzeba dolozyc.

    I oczywiscie jedni sa zadowoleni ze im WU automatycznie sciagnie
    nowosci, a inni klna ze 50 komputerow sciaga grube megabajty, a
    instalacja komputera trwa dwa dni.
    Tylko tu MS na szczescie troche ulatwia i mozna sciagnac tez
    nieautomatycznie.

    J.

  • 43. Data: 2009-12-27 22:35:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 23:32:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > I oczywiscie jedni sa zadowoleni ze im WU automatycznie sciagnie
    > nowosci, a inni klna ze 50 komputerow sciaga grube megabajty, a
    > instalacja komputera trwa dwa dni.

    To znaczy że komputerami zajmuje się dupa a nie admin. Dla 50 komputerów
    jest WSUS (darmowy zresztą), a do instalacji integracja poprawek i
    servicepacków. No ale to odrobiny wiedzy wymaga i z trzech szarych komórek.

    Abstrahując od powyższego - widzę, że jeden oszołom w niedzielę wystarczy,
    żeby kilkanaście osób dało się sprowokować do idiotycznego flejma jak
    wełniane owce... takie smutne to dosyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 44. Data: 2009-12-27 22:46:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 20:59:55 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    nevolution/

    >Cena 1,99USD na iphona .... i 56,89zł na WM.... dobre :)

    Faktycznie, ciekawe.

    SBP Wallet tez ciekawie - na iphona 4.99, na WM 29.95, na pecety 9.95,
    a na Mac OS X 14.95

    J.

  • 45. Data: 2009-12-27 23:03:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 22:35:12 +0000, Waldek Godel wrote:

    >To znaczy że komputerami zajmuje się dupa a nie admin. Dla 50 komputerów
    >jest WSUS (darmowy zresztą), a do instalacji integracja poprawek i
    >servicepacków. No ale to odrobiny wiedzy wymaga i z trzech szarych komórek.

    teraz, jak pisalem, jest, ale wkrotce zobaczymy co bedzie .. moze sie
    tak MS spodoba kontrola poprawnosci ze nie bedzie.
    A przeciez wszyscy maja szybki internet i nikomu to nie przeszkadza
    :-)

    Pod tym wzgledem to MS niewiele ustepuje Apple.

    J.

  • 46. Data: 2009-12-27 23:34:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Po co rozmawiasz z tym kretynem?
    >
    > Nie wiesz że on wcale nie ma iPhone bo go na niego nie stać? Ma tylko
    > starego iPoda.

    Pochwal się telefonem, komputerem, samochodem, rowerem itd.

    Ludwin, jesteś żałosny.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 47. Data: 2009-12-28 06:06:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Dalej łączy się z internetem bez pytania?

    Czy twoj samochod tez zadaje pytania po wcisnieciu pedalu hamulca.
    "Czy jestes pewien ze chcesz uzyc hamulca bo wykrylem probe uzycia ?".

    Tak Android tez nie zadaje glupich pytan

  • 48. Data: 2009-12-28 06:09:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Moje obrzydzenie tym produktem po części wynika z ograniczeń jakie
    > nakłada producent, obrzydliwej i kłamliwej kampanii reklamowej,
    > wprowadzania bezmózgowia, zdalną kontrolą nad wszystkim co robisz no i
    > oczywiście z faktu, że zajduje się tylu fanatyków, którzy nie są w
    > stanie przyznać, że urządzenie to ma ogrom wad.

    Ale jaki ogrom wad ? Nie dzwoni ?
    Owszem iphone robi dokladnie to co jest w instrukcji. I owszem tez
    buntuje sie ze w Mondeo nie moge sam wymienic zarowki ale 90% gospodyn z
    Gdanska w niczym to nie przeszkadza. A dla poweruserow jest Jailbreak.

    > Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a,
    > nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria,
    > która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

    Tiaaa ze niby w G1 czy Hero wytrzymuje dluzej ?
    To nie jest problem baterii tylko majac iphona sie go uzywa nieco
    czesciej stad i krocej trzyma. Znam takich co im trzyma 3 dni bo tylko
    dzwonia. Odpal gre na iphona i zobacz jaki robi sie cieply od procesora.
    Cudow nie ma

  • 49. Data: 2009-12-28 06:13:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A da się zainstalować program do ip nie z appstore?

    Jesli mowimy o fabrycznym iphonie to nie da sie podobnie jak do Nokii z
    Symbianem niczego co nie ma blogoslawionego certyfikatu ale 99% gopodyn
    z Gdanska nigdy nie czulo takiej potrzeby a "hakiery polskiego usenetu"
    i tak wiedza co to lamanie certyfikatu czy Jailbreak. Najbardziej
    elastyczny jest to Android. Gdzie mozna sobie "wyptaszkowac" ze jestem
    swiadomy zagrozen i instaluj mi wszystkie apk jakie znajde na torentach

  • 50. Data: 2009-12-28 07:21:09
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jesli mowimy o fabrycznym iphonie to nie da sie podobnie jak do Nokii
    > z Symbianem niczego co nie ma blogoslawionego certyfikatu

    Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też jest
    skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;