  • 61. Data: 2009-12-28 09:28:37
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-28 10:02, Jan Strybyszewski wrote:

    > O ile o serii N mowiono "prawie oficjalnie" czytaj plotki bez komenatrza
    > o tyle na te "E" masz jakies papiery bo nawet wujek google nie bardzo

    Czytałem coś takiego ze 3-4 miesiące temu. Jak znajdę, podeślę.

  • 62. Data: 2009-12-28 09:29:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości grup
    media-lab.com.pl...
    > No to przejdź i złap, a telefon się sam przełączy, jaki problem?

    Sesja będzie zaczęta na 3g.

    > Jak już kompletnie nie chcesz dzwonić przez gprs/edge/3g to po prostu
    > to wyłącz u operatora jakimś tam kodem *X# i masz wtedy w ogóle spokój,
    > a i czuwania na gprs nie ma więc i trochę wacików zaoszczędzisz.

    Po co wyłączać. Korzystam z umts/egde, ale nie chcę żeby sam telefon łączył się
    bez pytania.

  • 63. Data: 2009-12-28 09:32:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jeremi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > A na swoim filmiku odno?nie LG Cookie VS Samsung Avilla to Pan nawet brudu
    > spod paznokcia nie wyczy?cił... (lewy kciuk).
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4716 (20091225) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Ty też masz syf, ale na kompie.

  • 64. Data: 2009-12-28 09:38:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jeremi pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A na swoim filmiku odnośnie LG Cookie VS Samsung Avilla to Pan nawet brudu
    > spod paznokcia nie wyczyścił... (lewy kciuk).

    Obejrzeles wszystkie by to znalesc :) No gratuluje ... naprawde....
    Jakbys 4 tony wegla przerzucil bys sie nie czepial.

  • 65. Data: 2009-12-28 10:10:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.12.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Sesja będzie zaczęta na 3g.

    No i? Przecież otwarcie równoległego połączenia na wifi nie zamknie Ci sesji
    3g, więc danych tam nie przybedzie, jak wejdziesz w zasięg wifi, to dane
    pobiegną przez wifi. Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
    stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać - chyba że masz
    naliczanie za każdy pakiet (powiedzmy co 1kbajt).

    > Po co wyłączać. Korzystam z umts/egde, ale nie chcę żeby sam telefon łączył się
    > bez pytania.

    Tylko że takie telefony jak iP, Android czy WM istnieją by być w sieci, nie
    po to są w nich usługi typu email, push, IM by być offline, to podobnie jakbyś
    wyłączał telefon gdy nie telefonujesz, bo po co Ci on wtedy, nie myśląc o
    połączeniach przychodzących. W sieci coś się stale dzieje, również na moich
    kontach pocztowych, IM, kalendarzach, subskrypcjach rss, podcastach itd,
    wyłączając sieć się od tego odcinam, to model XX wiecznego 0202122 (zadzwonię
    pobrać pocztę :), skocz w XXI wiek i podyskutujmy.

    Ja pobieram sobie po gprs/3g/wifi wszystko co potrzebuję, lub mam ochotę
    mieć, pocztę, rss, podcasty, podpinam netbooka, strony www, skype itd, i to wtedy
    gdy coś dla mnie się w sieci pojawi, bo taka jest idea posiadania usieciowionego
    palmtopa. Nie rozumiem w tym jakiś oszczędności typu nie skorzystam bo
    złotówki lecą, ja wydaję na pakiet sieci do iP 20-30zł/mc (teraz 38zł ale to dlatego
    że zrezygnowałem z iPlusa dla notebooka na rzecz blueconect ryczałtu 1.5GB bo mam
    teraz 1 pakiet dla iP i netbooka) to jest $10, 3 paczki fajek, 2 drinki w knajpie,
    bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
    wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo,
    czas na włączanie/wyłączanie, zbędne pytania czy dzwonić czy nie. Z kobietą
    czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo więcej
    złotówek.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 66. Data: 2009-12-28 10:17:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości grup
    media-lab.com.pl...
> [...]
    > czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo

    Skoro jesteś taki multimedialny to pewnie na ip oglądasz dvb-h? ;)

  • 67. Data: 2009-12-28 10:31:39
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Skoro jesteś taki multimedialny to pewnie na ip oglądasz dvb-h? ;)

    Błąd, tv prawie w ogóle nie oglądam (chyba że jakiś film niedostępny na dvd,
    np na Wojna i Pokój), a raczej wolę jakiś film z płyty na który mam ochotę,
    a nie 1/2 kadru (film kinowy 2.x:1 w 4:3) w przerwach między reklamami.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 68. Data: 2009-12-28 11:16:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 27 Dec 2009 20:57:14 +0100,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:

    > Oczywiscie z Windows Update tez NIGDY NIE KORZYSTASZ bo latki sciagasz z
    > sieci torentow do windowsa, no wybacz ... ale brzmi to smiesznie.
    > Toz nawet sam wielki MS uznal ze Appstore to najgenialniesza rzecz na
    > swiecie i wlasnie nieudolnie to kopiuje

    Masz rację. Jest wprost przeciwnie. Wszystkie programy trzeba instalować
    z Windows Update (jak sama nazwa przecież wskazuje).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:15:52 user up 12300 days, 0:10, 1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

    Virus detected! P)our chicken soup on motherboard?

  • 69. Data: 2009-12-28 11:20:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 27 Dec 2009 21:42:08 +0100,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:

    > Po co w samochodach montowac elektryczny rozrusznik jak korba zawsze
    > dzialala co za ograniczeni ludzie.

    Po co w samochodach pozwalać kierowcy na decyzję kiedy odpalić
    rozrusznikiem skoro Apple zawsze wie kiedy to zrobić lepiej co
    za ograniczeni ludzie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 12:17:36 user up 12300 days, 0:12, 1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

    The shortest bedtime story: No.

  • 70. Data: 2009-12-28 11:22:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 28 Dec 2009 07:13:23 +0100,

    Czyli nie podobnie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 12:21:57 user up 12300 days, 0:16, 1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

    Old musicians never die, they just decompose.