  • 1. Data: 2013-03-12 10:45:09
    Temat: Porównanie najtańszych abonamentów
    Od: s...@g...com

    Witam
    Chcę zrobić porządek z telefonami w rodzienie.
    I porównuje sobie najtańsze abonanmenty.
    I wychodzi że :
    Play 0,9 gr/min w abonamencie poza 19 gr
    T-Mobil 0,9gr/min w abonamencue poza 29 gr
    Orange 25 gr/min w abonamencie poza 29 gr
    Plus 16 gr/min w abonamencie poza nie udało mi się znaleść ale chyba 29 gr.

    Wnioski
    Najlepiej wziąść Odpowiedni abonament w dwóch pierwszych firmach.
    Jak się gada nie równo (czasami więcej czasami mniej) to Play.
    Jak chce się żeby do nas dzwonili (koszt rozmowy dla innych) to T-mobil.
    Prepaidy nawet w Play są bez sensu przy cenie 19gr/min.

    Dobrze wnioskuje? Czy o czymś zapomniałem/niezauważyłem.

  • 2. Data: 2013-03-12 14:20:35
    Temat: Re: Porównanie najtańszych abonamentów
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 02:45:09 -0700, suryga napisał(a):

> [...]
    > Prepaidy nawet w Play są bez sensu przy cenie 19gr/min.
    >
    > Dobrze wnioskuje? Czy o czymś zapomniałem/niezauważyłem.

    Zależy jak masz dużą rodzinę ale w plusie, bo tą sieć znam:
    w prepaidach jest rok darmowych rozmów z jednym numerem po doładowaniu
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/rok_darmowych_rozmow.
    html
    30-49 pln numer w plusie 50+ dowolna sieć

    wybrane numery w pluse czyli za 10 pln/mc za nielimitowane rozmowy z 5
    numerami
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/obniz_wydatki_wybrane
    _numery.html

    Nielimitowane rozmowy w plusie: za pierwszą rozmowę płacisz 0,69 potem
    kolejne są za darmo
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/nielimitowane_rozmowy
    .html

    w abonamencie sa podobne
    http://plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienci/Pr
    zejdzDoPlusa/
    NajnizszeRachunki/TylkoSIM/
    za 30 pln abo +10 pln/mc za nielimitowane rozmowy w sieci (pierwsze 3 m-ce
    gratis), ale umowa na czas nieokreślony.

    Pewnie inne sieci mają podobne oferty. To ma sens z założeniem
    że większość rozmów jest wewnątrz w sieci.

    Cena może zależeć od taryfy, w najniższych min poza abo to 0,49
    http://plus.pl/indywidualna/Abonament/Taryfy/TaryfyO
    MG/CennikTaryfaOMG.pdf
    w prepaidzie 0,29

    Najniższe taryfy plus ma słabe, dopiero wyżej się robi się ciut ciekawiej.

    --
    daromar

  • 3. Data: 2013-03-12 16:59:04
    Od: s...@g...com

    Ja szukam czegoś taniego i uniwersalnego.

    Mam X minut i mogę rozmawiać z kazdym o każdej porze dnia i nocy.
    O SPecjalnych promocjach niechce rozmawiać bo zawsze są jakieś haczyki.

  • 4. Data: 2013-03-12 18:52:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 12 Mar 2013 08:59:04 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Ja szukam czegoś taniego i uniwersalnego.
    >
    >Mam X minut i mogę rozmawiać z kazdym o każdej porze dnia i nocy.
    >O SPecjalnych promocjach niechce rozmawiać bo zawsze są jakieś haczyki.

    Jeśli sieć do rozmów wenątrz sieci z dowolną liczbą ludzi to
    zdecydowanie play, czy prepaid play na kartę 0zł w play czy
    jakikolwiek abonament, w play przy każdym abonamencie masz darmo
    wewnątrz sieci bez żadnych dopłat, kobminacji. W taryfie prepaid play
    na kartę 0zł w play jest tak samo trzeba tylko utrzymywać ważność na
    połączenia wychodzące.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-03-12 19:01:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 12 Mar 2013 13:20:35 +0000 (UTC), daromar <...@m...com> wrote:

> [...]
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/rok_darmowych_rozmow
    .html
    >30-49 pln numer w plusie 50+ dowolna sieć

    no super
    >wybrane numery w pluse czyli za 10 pln/mc za nielimitowane rozmowy z 5
    >numerami
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/obniz_wydatki_wybran
    e_numery.html

    wow, 5 numerów, sukces, w play w taryfie play na kartę masz do całej
    sieci za darmo, a w innych taryfach play za 10pln masz 30 dni rozmów
    ze wszystkimi w sieci.

    >Nielimitowane rozmowy w plusie: za pierwszą rozmowę płacisz 0,69 potem
    >kolejne są za darmo
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/nielimitowane_rozmow
    y.html

    dopisz że 0,69 groszy dziennie, więc 0,69x 30 = 20 pln na miesiąc ,
    jeśli codziennie dzwoni się do plusa, no i ten profil wyklucza się z
    smsami w sieci więc za sms bulisz stakę jak do innej sieci, chba
    0,18gr z tego co pamiętam
    patrz wyżej

> [...]
    >że większość rozmów jest wewnątrz w sieci.
    >
    >Cena może zależeć od taryfy, w najniższych min poza abo to 0,49

    Formuła s w play, 200 minut do wszystkich niewymienne na smsy + cały
    czas darmo w sieci za 29pln jeśli nie jest się abonentem play, minuta
    po przekroczeniu abo 0,19gr.
    Nie jestem żadnym klakierem play ale wydaje mi się że trochę lepiej to
    wypada.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-03-12 19:33:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > T-mobil. Prepaidy nawet w Play są bez sensu przy cenie 19gr/min.
    >
    > Dobrze wnioskuje? Czy o czymś zapomniałem/niezauważyłem.

    w play ostatnio brałem za 15,80 mam:
    darmowe stacjonarki
    darmowe do play
    250 minut w abo do pozostałych (czyli wychodzi jakies 6-7 gr/min)
    Tyle ze bez telefonu.

  • 7. Data: 2013-03-13 00:17:40
    Od: s...@g...com

    > w play ostatnio bra�em za 15,80 mam:
    > darmowe stacjonarki
    > darmowe do play
    > 250 minut w abo do pozosta�ych (czyli wychodzi jakies 6-7 gr/min)
    > Tyle ze bez telefonu.

    no i po przekroczeniu abonamentu 24 gr/min :)

  • 8. Data: 2013-03-13 01:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > no i po przekroczeniu abonamentu 24 gr/min :)

    jeżeli ktośszuka najtanszego abo to raczej dlatego, ze 250 minut mu
    wystarcza.

  • 9. Data: 2013-03-13 03:01:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 02:45:09 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):
    > Chcę zrobić porządek z telefonami w rodzienie.
    > I porównuje sobie najtańsze abonanmenty.
    > I wychodzi że :
    > T-Mobil 0,9gr/min w abonamencue poza 29 gr

    Zobacz jeszcze siec rodzinna.

    J.

  • 10. Data: 2013-03-13 08:08:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013 18:52:34 +0100, dizel wrote:
    > w play przy każdym abonamencie masz darmo
    > wewnątrz sieci bez żadnych dopłat, kobminacji.

    Chyba nie w każdym. Mnie by taka frajda kosztowała 10zł.
    Marketingowo mam jakies All Inclusiv Max chyba, formalnie Long Play 29.

    No chyba, ze ,,kazdym'' = ,,kazdym obecnie sprzedawanym''?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns