-
11. Data: 2010-09-01 15:23:47
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
kucik pisze:
[cut]
> Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce
> lezal... hehe:)
rotfl.
Ale brandzlowac sie mozna wszystkim i kazdy.
Jeden kupuje PCIII i nie jezdzi na tor i zachwyca sie wykresem z hamowni*
Drugi kupuje do czopera kominy zeby bylo glosniej*
Trzeci kupuje nowiutkiego crossa po to zeby pakowac go w bagno*
Czwarty zaklada do Harleya przod od R1*
Piaty .. itd
Reasumujac _CHUJ_ kogo obchodzi jak dana osoba traktuje/uzytkuje/ulepsza
swoj wlasny sprzet**
A ze pewne rzeczy sa smieszne bardziej a innej mniej to taka jest istota
tego swiata. O!
* - przypadkowa zbieznosc z rzeczywistoscia.
** - chuja tez.
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
12. Data: 2010-09-01 15:42:32
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-09-01 17:23:47 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:
> Reasumujac _CHUJ_ kogo obchodzi jak dana osoba
> traktuje/uzytkuje/ulepsza swoj wlasny sprzet**
To jeszcze proszę zdefiniuj to "obchodzenie". Patrzeć można (choćby na
zdjęcia)? Śmiać się głośno, czy tylko w duchu? A pokiwać głową z
dezaprobatą, czy to już mobbing? Powiedzieć coś na ten temat do kolegi?
A może na głos do siebie? Czy też publiczne wyrażenie opinii to już
obraza uczuć religijnych i szybciutko trza biec z donosem do
najbliższej prokuratury? No więc co to jest to "obchodzenie"?
Pytamnoboniewiem.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
13. Data: 2010-09-01 20:22:13
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>
W dniu 01-09-2010 17:42, de Fresz pisze:
> To jeszcze proszę zdefiniuj to "obchodzenie".
Janek obszedl dol .. dol zostal przez Janka?
a tak bardziej serio, imo mozna drzec lacha ze wszystkiego ale
niekoniecznie uzywajac argumentow ze ktos robi cos bezsensu (najczesciej
bezsensu dla tego kto to pisze a nie dla tego kto to robi)
Ale ja mysle, ze Ty wiesz o co mi chodzilo.
--
r.
-
14. Data: 2010-09-01 21:02:29
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-09-01 16:28, de Fresz pisze:
> Tey, to może sobie lepiej czopka jakiegoś kup, tam katalogi tjuningowe
> mogą spokojnie konkurować z książkami telefonicznymi miast średniej
> wielkości.
Ale ze zazdraszczasz czy co ? Cos konkretnego kiedykolwiek z motocyklem
zrobiles czy ograniczasz sie do "fizolowania" w necie ? I nie mam na
mysli wymiany oleju z kolega w garazu.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
15. Data: 2010-09-01 21:17:47
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: doktorski <d...@g...com>
On 1 Wrz, 13:29, marider <m...@g...pl> wrote:
> Witajcie czesc i czolem ;)
6, tu doktorski;
> Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny
> tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
> PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak
> jej tam).
Pytanie pierwsze: kto robil ta mape? Znasz autora?
> Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.
> Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:
> http://tinyurl.com/3yz37mw ?!
Ja na to, ze obydwaj macie ubogo/niewlasciwie zestrojone dryndy.
> Max moment jest wiekszy w R1 ale dol to jakas kpina ;]
Patrz pytanie o mape.
> I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniu
> marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na Allegro
> hehehe... Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...
Kazdy silnik wychodzi z fabryki z konkretnym setupem. Ma byc
najmocniejszy? Proszsz. Ma miec moment? Proszsz. Ma byc kompromisem?
Proszsz. Ale to nadal fabryczny setup. Wkladasz KNa, wkladasz przelot
na wydechu to jak jakbys ten setup wlozyl w dupe (nic personalnego).
Rozstrajasz motocykl. Nawet jesli masz PC i *wydaje Ci sie* ze masz
wlasciwa mape to prawdopodobienstwo, ze ta mapa jest optymalna jest
jak 1:100. Chyba, ze jezdzisz na takim samym paliwie i powietrzu jak
autor mapy. Wtedy prawdopodobienstwo jest juz 1:50...
Moja rada: masz hamownie? Masz mechanika ogarniajacego strojenie?
Zestroj silnik pod to co masz i wtedy chwal sie wykresami. Inaczej
szkoda kasy bo mozna wiecej zepsuc niz poprawic. Inna sprawa to
strojenie wg AFR a nie hamowni - podczas jazdy. Znam jedna firme w
Polsce, ktora to robi ale slabo znam branze wiec moze po prostu nie
wiem.
Od razu odniose sie do innych kwestii w watku poruszanych:
- hamowanie za free w B-stoku. Zapisuje sie. Akurat sie wybieram w
okolice. Ile trzeba miec? 183KM? Na kole czy silniku? :)
- tor/czasy/inne duperszwance: jako leszcz torowy ale jednak torowy
stwierdzam, ze osiagi motocykla (generalizujac) , na poziomie nizszym
niz zawodniczy, maja sie tak do czasow jak ja do baletnicy. Przyklad:
motocykl mam jaki mam, umiejetnosci takze (z torem majace niewiele
wspolnego). Podczas ostatniego latania w Nowodworze krecilem okolice
2:23. Wydawalo mi sie szybko, AZ mial 2:28. 5 sekund roznicy. Potem
byly kolejne pomiary i juz mi na nich bardziej zalezalo. Okazalo sie,
ze jak sie zepne to krece 2:19. Wow, pomyslalem. A potem juz bylo na
powaznie: pierwsze 3 kolka byly rowne po 2:14, ostatnie 2:15. Nie
wierzylem w to co widze na stoperze. A wszystko dlatego, ze mialem na
plecach 1098, CBR1000RR i ZX-10. A motocykl wciaz ten sam....
- czy tuning motocykla drogowego traktowanego lajtowo ma sens? Dla
dobrego samopoczucia tak. Dla frajdy/wyglupow tak - o ile jest
zrobiony dobrze. Dla lepszego/innego wygladu - tak. Innych pozytywnych
skutkow nie dostrzegam.
Ode mnie: moj motocykl jest lekko dlubniety. Ale nie po to zeby
zamiast 192KM mial 193KM czy moze nawet 203KM, z doladowaniem, jak
twierdza marketingowcy z KHI. Walimieuto, i tak nie mam gdzie tego
wykorzystac. Ale mialem dziure w momencie przy 2,5-3,5 krpm - dosc wk-
wiajaca. Juz jest mniejsza. Motocykl zaczal zbierac sie tak, jak tego
oczekiwalem. Poskutkowalo to niestety przyspieszona wymiana lozyska GR
ale co tam - wrazenia mam bezcenne. Czy moje wydatki mialy sens? Dla
mnie tak, jestem zadowolony. Jesli dla 99% spoleczenstwa sensu nie
bylo - ich sprawa.
pzdr, dr
14/525
-
16. Data: 2010-09-01 21:28:38
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: marider <m...@g...pl>
kucik pisze:
> Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac
> setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do
> lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC,
> zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc
> swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z
> MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo...
Wojna miedzy Suzuki a Yamaha o milisekundy i kilka KM wiecej czy mniej
jak sie uda.. Ciekawostka ktora chcialem sie podzielic z Wami pokazujac
wyniki pomiarow. W sumie moglbym nic nie pchac w moto i lezec 2 miechy
pod palmami ale bym sie chyba na smierc zanudzil patrzac w niebo. Jak
gdzies to kiedys przeczytalem - mozna bylo kupic "tjuningowe" nalepki,
oblepic moto a reszte kasy przepic tyle ze oryginalne moto jest dla mnie
zawsze jakies takie - mdle i bez wyrazu ;] Jednak wiochy zadnej robil
nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki z R1, to nie GoldWing, Harley
czy inne podobne. Dodatki maja byc funkcjonalne i przemyslane a nie
pseudotuning dla dresiarzy.
>>>> ale dol to jakas kpina ;]
>
> a sie tak zapytam co Ci z tego dolu na ulicy?
No nerwi mnie ze jedzie toto jak sie wkreci na 6-8 tysi zeby sie cos
dziac zaczelo. Dol jest kiepski i dalo sie czuc to i bez hamowni wiec
jak trzeba przyspieszyc to redukcja raz czy 2 + gaz a tu sekunda dwie
opoznienia, wkreci sie i dopiero jedzie.
> Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC?
> Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu?
To Was jeszcze pomecze wykresami:
a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow
(nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar)
Moc: http://tinyurl.com/33b2z98 (roznica 8,4KM)
Moment: http://tinyurl.com/3222jga (roznica 5Nm)
b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):
http://tinyurl.com/3yefcbu - sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz
4,8Nm roznicy. IMHO sporo.
> A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek
> Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co
> mozna sie wiecej wypowiadac.
Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej
robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa
jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko
musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze
pojecie). I nie chodzi mi o zmiane motocykla na nowszy bo nowsze jeszcze
gorzej stoja z moca itd niewazne czy R1'09-10 czy K9/K10 :) A mnie sie
wyglad RN19/20 zajebiscie podoba. Co nie zmienia faktu ze K7 ma dol
silniejszy ale v-max mniejsze. Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment
jest rozny i to az dziwi.
>> ale widze tylko kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.
>
> Wybacz ale kpiny same sie nasuwaja czytajac Twoje tlumaczenie ze moto szkoda
> Ci na tor, a inwestujesz w cos co stricte dla toru jest stworzone, choc do
> Twojego sposobu wydawania pieniedzy nic nie mam ;)
Aj tam, niekiedy sie trafi fajny dodatek do R1 to moge sobie zanabyc od
czasu do czasu. W zasadzie pelny uklad, PC i KN to nie jakies tam super
dodatki. Reszte pozera Nobel Z Puli Szczescia ;)
> Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce
> lezal... hehe:)
Fakt. Ten tez niewiadomo kiedy sie przyda ;) A serio to mea culpa -
powinienem dokladnie poczytac porownania modeli i moze pomyslec nad
czyms innym niz kolejna 3cia juz R1 :)
Pzdr
PS: de Fresz - pisalem o (DIN) ale przepisze to co mam ponizej wykresow
* Wartosci oznaczone znaczkiem (R) sa wartosciami rzeczywistych
parametrow silnika w chwili pomiaru.
** Wartosci oznaczone znaczkiem (DIN) sa wartosciami unormowanymi czyli
przeliczonymi zgodnie zniemiecka norma DIN 70020 - cokolwiek to znaczy..
PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl
(2x50zl). Jak ktos chce namiar - to na priv. Ciekawe jakie ceny sa w
innych miastach?
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
galeria - http://tinyurl.com/32lzh49
-
17. Data: 2010-09-01 21:33:27
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-09-01 23:28, marider pisze:
> Jednak wiochy zadnej robil nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki z R1, to nie
GoldWing, Harley
> czy inne podobne.
Na grzaski grunt wkraczasz z tym swoim plasticzkiem :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
18. Data: 2010-09-01 21:40:19
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: marider <m...@g...pl>
doktorski pisze:
> 6, tu doktorski;
>
>> Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny
>> tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
>> PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak
>> jej tam).
> Pytanie pierwsze: kto robil ta mape? Znasz autora?
Mape zassalem ze strony PC3 (gotowa pod zestaw jaki mam, jest druga ale
wyglada identycznie jak sie te mapy porowna..). Innych na razie nie
szukalem bo chyba jednak lepsza opcja bedzie ustawienie mapy od zera
albo od jakiejs dobrej bazy startowej. Bede dzwieczny za namiary tej
firmy od ustrojenia mapy pod konkretny setup- moze skorzystam.
>> Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.
>> Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:
>> http://tinyurl.com/3yz37mw ?!
> Ja na to, ze obydwaj macie ubogo/niewlasciwie zestrojone dryndy.
Hmm...
> Ode mnie: moj motocykl jest lekko dlubniety. Ale nie po to zeby
> zamiast 192KM mial 193KM czy moze nawet 203KM, z doladowaniem, jak
> twierdza marketingowcy z KHI. Walimieuto, i tak nie mam gdzie tego
> wykorzystac. Ale mialem dziure w momencie przy 2,5-3,5 krpm - dosc wk-
> wiajaca. Juz jest mniejsza. Motocykl zaczal zbierac sie tak, jak tego
> oczekiwalem. Poskutkowalo to niestety przyspieszona wymiana lozyska GR
> ale co tam - wrazenia mam bezcenne. Czy moje wydatki mialy sens? Dla
> mnie tak, jestem zadowolony. Jesli dla 99% spoleczenstwa sensu nie
> bylo - ich sprawa.
>
> pzdr, dr
> 14/525
Dzieki za konkrety bo mnie pi razy oko o to tez chodzi zeby zatkac
dziure ;)
PS: Hamownia na kole oczywiscie. Jak bedziesz w okolicy to sie odezwij,
byle nie ten ani nie nastepny weekend bo jestem w Pardubicach/Krakowie a
kolejny w Wawie. Ostatnio chlopaki mieli stock 14tke na hamowni -
wyciagnela 171KM.
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
galeria - http://tinyurl.com/32lzh49
-
19. Data: 2010-09-01 21:41:06
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: marider <m...@g...pl>
Kuczu pisze:
> W dniu 2010-09-01 23:28, marider pisze:
>
>> Jednak wiochy zadnej robil nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki
>> z R1, to nie GoldWing, Harley
>> czy inne podobne.
>
> Na grzaski grunt wkraczasz z tym swoim plasticzkiem :)
Wiem wiem, to plytsza "studnia bez dna" ;)))
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
galeria - http://tinyurl.com/32lzh49
-
20. Data: 2010-09-01 21:46:32
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: doktorski <d...@g...com>
On 1 Wrz, 23:28, marider <m...@g...pl> wrote:
> a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow
> (nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar)
>
> Moc:http://tinyurl.com/33b2z98(roznica 8,4KM)
> Moment:http://tinyurl.com/3222jga(roznica 5Nm)
My hy hy, zobacz co sie w Twojej dzieje przy 4,5-6 krpm....
> b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):
> http://tinyurl.com/3yefcbu- sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz
> 4,8Nm roznicy. IMHO sporo.
Z uporem maniaka patrzysz na koniec wykresu. Ile procent czasu jazdy
spedzasz w tym sektorze obrotomierza? Nie irytuje Cie zalamanie
krzywych przy 9,5krpn ze o zalamaniach (mocnych!) nizej nie wspomne?
> Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej
> robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa
> jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko
> musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze
> pojecie).
1. pojechac do dobrego tunera, np. do Tomka Kedziora - aktualnie
dziala w 3fun.pl
2. zrobic setup pod Twoj motocykl.
> Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment
> jest rozny i to az dziwi.
Szczerze? Krzywe sa beznadziejnie pogiete. Wez to PC i wyprostuj
telinie na ile sie da.
> PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl
> (2x50zl). Jak ktos chce namiar - to na priv.
Umow mnie pls. I niech koledzy przyjada! :)
>Ciekawe jakie ceny sa w
> innych miastach?
W 3fun: 200 za hamowanie, 366 za strojenie. Ja osobiscie tego nie
rozumiem ale Tomek ma swoje powody.
A, wazna uwaga. W 3funie mozecie dostac ataku depresji. Hamownia Tomka
pokazuje jakies 20 KM mniej na silniku niz ta u Ratki... :)
pzdr, dr
14/525