    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Date: Wed, 01 Sep 2010 23:40:19 +0200

    doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;

    > Pytanie pierwsze: kto robil ta mape? Znasz autora?

    Mape zassalem ze strony PC3 (gotowa pod zestaw jaki mam, jest druga ale
    wyglada identycznie jak sie te mapy porowna..). Innych na razie nie
    szukalem bo chyba jednak lepsza opcja bedzie ustawienie mapy od zera
    albo od jakiejs dobrej bazy startowej. Bede dzwieczny za namiary tej
    firmy od ustrojenia mapy pod konkretny setup- moze skorzystam.

    > Ja na to, ze obydwaj macie ubogo/niewlasciwie zestrojone dryndy.

    Hmm...

    > Ode mnie: moj motocykl jest lekko dlubniety. Ale nie po to zeby
    > zamiast 192KM mial 193KM czy moze nawet 203KM, z doladowaniem, jak
    > twierdza marketingowcy z KHI. Walimieuto, i tak nie mam gdzie tego
    > wykorzystac. Ale mialem dziure w momencie przy 2,5-3,5 krpm - dosc wk-
    > wiajaca. Juz jest mniejsza. Motocykl zaczal zbierac sie tak, jak tego
    > oczekiwalem. Poskutkowalo to niestety przyspieszona wymiana lozyska GR
    > ale co tam - wrazenia mam bezcenne. Czy moje wydatki mialy sens? Dla
    > mnie tak, jestem zadowolony. Jesli dla 99% spoleczenstwa sensu nie
> [...]

    Dzieki za konkrety bo mnie pi razy oko o to tez chodzi zeby zatkac
    dziure ;)

    PS: Hamownia na kole oczywiscie. Jak bedziesz w okolicy to sie odezwij,
    byle nie ten ani nie nastepny weekend bo jestem w Pardubicach/Krakowie a
    kolejny w Wawie. Ostatnio chlopaki mieli stock 14tke na hamowni -
    wyciagnela 171KM.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )