eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie Gladius vs XJ6 › Re: Porównanie Gladius vs XJ6
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "smoq" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie Gladius vs XJ6
    Date: Mon, 2 Mar 2009 12:39:22 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <goggkt$shh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <godmfo$2en$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gog5tj$2fg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gog6hp$gps$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gog681$j0s$1@news.wp.pl>
    <gog6v6$4tp$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gog6vc$jir$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: cva114.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1235994077 29233 83.19.82.114 (2 Mar 2009
    11:41:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Mar 2009 11:41:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589048
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gog6vc$jir$1@news.wp.pl...
    > smoq pisze:
    >
    >> bo mniejszy moment hamujący, bo mniejsze drgania sprzęta i wygodniejsza
    >> jazda
    >
    > Wspolczesne R2 i V2 z balancerami juz nie drza. A moment hamujacy bardziej
    > pomaga niz przeszkadza.
    >

    No niestety mam inne zdanie co do r2 (w moim v2 mi zupelnie nie przeszkadza
    drżenie, tak ma być), jezdziłem f800GS, wydaje sie ze tam raczej silnik z
    górnej półki i niestety zupełnie inna jazda niz np 4garkowym fazerem s2 od
    koleżanki, co do momentu hamującego to może rzeczywiscie być przydatny w
    sytuacji gdy zawiodą hamulce, nie wiem np urwie sie przewód hamulcowy?
    Raczej jednak hamowałbym hamulcami niż silnikiem, a dla niewprawnego
    motocyklisty moment hamujący silnika to jednak poważny problem i jednak
    wygodniej mieć bezpieczny zapas przy odpuszczaniu gazu.

    Co do regulacji manetek, luzu łancuacha i innych rzeczy oczywiscie FV ma
    rację, tylko że w każdym motorze można sobie to dobrze wyregulować tak samo
    w r4 jak i v2 więc argument zupełnie z innej bajki

    --
    pzdr smoq


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: