  • Data: 2009-03-02 11:39:22
    Temat: Re: Porównanie Gladius vs XJ6
    Od: "smoq" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gog6vc$jir$1@news.wp.pl...

    > Wspolczesne R2 i V2 z balancerami juz nie drza. A moment hamujacy bardziej
    > pomaga niz przeszkadza.

    No niestety mam inne zdanie co do r2 (w moim v2 mi zupelnie nie przeszkadza
    drżenie, tak ma być), jezdziłem f800GS, wydaje sie ze tam raczej silnik z
    górnej półki i niestety zupełnie inna jazda niz np 4garkowym fazerem s2 od
    koleżanki, co do momentu hamującego to może rzeczywiscie być przydatny w
    sytuacji gdy zawiodą hamulce, nie wiem np urwie sie przewód hamulcowy?
    Raczej jednak hamowałbym hamulcami niż silnikiem, a dla niewprawnego
    motocyklisty moment hamujący silnika to jednak poważny problem i jednak
    wygodniej mieć bezpieczny zapas przy odpuszczaniu gazu.

    Co do regulacji manetek, luzu łancuacha i innych rzeczy oczywiscie FV ma
    rację, tylko że w każdym motorze można sobie to dobrze wyregulować tak samo
    w r4 jak i v2 więc argument zupełnie z innej bajki

    --
    pzdr smoq