  • Data: 2010-10-25 18:38:54
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2010 20:01:48 +0200, John Smith wrote:

    > Do wizjera nie podejdziesz, niestety.

    No wlasnie. Skreslamy euforyczne "+10%", zostaje po prostu samo "małe".

    BTW, tak samo nie uwazam roznicy 10 a 12mpix za warta wspominania.
    Mimo ze te ~400pix roznicy na dlugim boku moze komus podniesc cisnienie.
    (4->10 to roznica, 6->12 -- roznica, 10->12 -- juz nie, etc)

    > Widziałeś plazmę 40" ?

    Raczej 42" i wieksze ;)

    > I co? Empeczwórki bez 40" nie obejrzysz?

    Em-co? :-)

    PS. Na jakosc tego, co widac w wizjerze, oprocz powiekszenia sklada się
    dosc konkretnie matowka (i tu np w 5D ta bardziej chropowata matowka,
    ,,for 2.8 or faster'' jest IMO o wiele przyjemniejsza w uzytkowaniu). O
    pokryciu kadru nie mowimy, bo czasy Zenita minely, a 92% vs 95% to jest
    IMO rowniez brandzlomatyka.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns