    From: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ
    Date: Thu, 17 Sep 2009 12:29:48 +0200

    On Thu, 17 Sep 2009 12:00:52 +0200
    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Hehe, nie będę darmochy uprawiał.
    > Ale, zawsze można zobaczyć czym te płyty *na prawdę* się różnią i tę
    > różnicę mocno w siwzie podkreślić.

    "Naprawdę" naprawdę pisze się bez spacji.

    Jaką, przepraszam, różnicę masz na myśli? Między jakąś KONKRETNĄ płytą,
    a jakąś inną KONKRETNĄ płytą? Ojej! Czy to przypadkiem nie będzie
    USTAWIANIE przetargu pod tę pierwszą?

    > Niższa cena nie bierze się tylko z powodu marki - tańsze płyty są po

    Ale skoncentrujmy się jednak na tej części różnicy w cenie, która się
    bierze z montażu w chińskim garażu pod marką Hiu Siu Krzak, przy użyciu
    najtańszej elektroniki i niefanatycznie prowadzonej kontroli jakości.
    Załóżmy, że poza tym specyfikacje są praktycznie identyczne dla płyt
    HSK oraz Intel, Asus, Foxconn czy DFI.

    Umiesz napisać zamówienie tak ogólnie, żeby ono nie było pod konkretny
    model konkretnego producenta, ale żeby po prostu zyskać pewność, że nie
    dostaniesz Hiu Siu Krzaka (o przewidywanym okresie w miarę bezawaryjnego
    działania do trzech miesięcy, przy sprzyjającym wietrze)?

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>