  • Data: 2009-09-20 17:31:33
    Temat: Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > To akurat nie pisał nikt z uczelni tylko firma dell

    Czyli każdy SIWZ kogoś, kto chce kupić DELL-a może tak wyglądać ? POmysł swoją
    drogą sprytny: ja chcę komputer o okreśłonej konfiguracji, a jak chcecie mi
    sprzedać coś innego, to wykażcie, że to nie jest gorsze,a przy okazji do testów
    przygotujcie taki komputer, jak ja chcę kupić.... Można tak ? Bo to w sumie
    przerzuca ciężar zabezpieczenia się przed zakupem złomu ze zlecjącego na
    zaleceniobiorcę, który musi udowodnić, że to, co sprzedaje nie jest złomem...