  • 1. Data: 2002-10-21 10:52:49
    Temat: Pornografia
    Od: G...@f...onet.pl

    Swego czasu widziałem różne magiczne regułki do squida, które miały
    zablokować dostęp do większości stron pornograficznych.
    Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?
    Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 2. Data: 2002-10-21 12:06:43
    Temat: Re: Pornografia
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik <G...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...
> [...]
    > Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?
    > Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

    Pisałem na ten temat w mojej dyskusji z Futszakiem (wątek: oszustwo?!?!).
    Nam wyszło, że skuteczność tego jest minimalna, ale nie ja to robiłem, więc
    nic bliżej Ci nie powiem. Obserwowałem tylko efekty.

    Z#

  • 3. Data: 2002-10-21 12:06:51
    Od: maciek kanski <k...@N...ant.pl>

    On 10/21/2002 12:52 PM, G...@f...onet.pl wrote:
    > Swego czasu widziałem różne magiczne regułki do squida, które miały
    > zablokować dostęp do większości stron pornograficznych.

    Właśnie - jeżeli ktoś ma listę takich stronek to ja ją poproszę;-)
    (oczywiście w szczytnym celu walki o moralność innych - nie zamierzam
    ich samemu przeglądać)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-21 12:07:02
    Od: Lukasz Trabinski <l...@w...edu.pl>

    http://www.squidguard.org/

    > Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?

    Stosujemy w WSISiZ.

    > Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

    Jakas skutecznosc jest, wnioskuje to po niektorych mailach od niektorych
    studentow. :-) Oczywiscie 100% skutecznosci nigdy nie osiagniesz.

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl

  • 5. Data: 2002-10-21 15:21:30
    Od: Kosh <k...@n...wp.pl>

    "G...@f...onet.pl" napisal(la) dnia 2002-10-21 12:52, te
    oto slowa:

    > Swego czasu widziałem różne magiczne regułki do squida, które miały
    > zablokować dostęp do większości stron pornograficznych.
    > Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?

    Watpie (chyba, ze na uzytek wlasny-wewnetrzny). :-)

    > Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

    Uzywam dosc _pokaznej_ bazy (gdzies sobie w sieci "lezala"), a pomimo
    tego ze skutecznoscia roznie bywa (troche te reg-exp-y "przymulaja" mojego
    Squid-a).

    --
    Best regards, Kosh khn(at)wp(dot)pl
    _______________

  • 6. Data: 2002-10-22 19:17:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Kosh <k...@n...wp.pl> wrote:
    > Uzywam dosc _pokaznej_ bazy (gdzies sobie w sieci "lezala"), a pomimo
    > tego ze skutecznoscia roznie bywa (troche te reg-exp-y "przymulaja" mojego
    > Squid-a).

    A squid FAQ na to:
    14.5.3. Large ACL lists make Squid slow

    The regular expression library which comes with Linux is known to be
    very slow. Some people report it entirely fails to work after long
    periods of time.

    To fix, use the GNUregex library included with the Squid source code.
    With Squid-2, use the --enable-gnuregex configure option.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 7. Data: 2002-10-23 07:00:12
    Od: Michał Nowak <m...@k...net.pl>

    G...@f...onet.pl wrote:

> [...]
    > Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?
    > Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

    Witam

    Takie rozwiązanie stosował(je) ids, może oni bedą w stanie pomóc.
    Choć w praniu blokowali znacznie więcej niż pewnie chcieli.
    Pozdrowienia
    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=