    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Date: Wed, 21 Sep 2011 11:40:54 +0100

    On 21/09/2011 11:15, zbigniew wrote:

    > a Ty jeszcze kawaler? stawiam w ciemnio, że tak
    > i jak nie jesteś gejem to za jakiś czas zrobisz to samo :)

    Wręcz przeciwnie, mogę swoją zabrać do kina na coś ciekawego, zamiast
    płakać w internecie że ogląda plebanię. A i córka przy okazji nie uczy
    się od małego tępoty.

    Pytam całkiem poważnie, bo nie wiem czy owe "a bo moja żona" we wstępach
    ma być oznaką dojrzałości pytającego, niezwykle zabawnym dowcipem, czy
    desperackim wołaniem o ratunek zawiedzionego swoim życiem faceta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net