  • Data: 2011-09-21 10:35:45
    Temat: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-21 11:58, Paweł T. pisze:

    > Pomóżcie albo ukrzyżujcie :-)

    Ogólnie to nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. Niestety. Poza tym takie
    pytania są męczące, zwłaszcza na grupie, gdzie ludzie pasjonują się
    raczej sprzętem komputerowym.

    Ja mogę polecić adres www:
    http://www.hdtv.com.pl/forum/index.php

    Zaloguj się, czytaj, pytaj i jeszcze raz czytaj.

    Na sprzedawcach ze sklepów w ogóle nie polegaj - niestety często są to
    ludzie z łapanki, na dodatek zatrudniani z dość sporą rotacją.
    Sam ostatnio natknąłem się na kobietę w salonie gsm która tłumaczyła
    koledze, że baterię ma sformatować [sic!] ładując ją najlepiej przez
    kilkanaście godzin.

    Wracając do tematu - ja mam plazmę Panasonica 42 cale i sobie chwalę.
    Prądożerność telewizorów plazmowych to trochę mit. Czasy wypalających
    się ekranów też minęły... O wszystkim poczytasz w sieci:

    http://tinyurl.com/44mw8ba

    4 tysiące pln to sporo pieniędzy, więc warto posiedzieć 1-2 wieczory i
    poczytać konkretne recenzje - jakiś obraz na pewno sobie wykreujesz.

    Powodzenia.

    --
    Paweł B.
    botul.pl